Op https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen-op-een-traject/p/traject-vrij-jaar zeggen zij aan de zinsnede 'Ook geldig bij andere treinvervoerders' niet kunnen ontlenen dat het dan ook voor de Valleilijn geldt. Misschien zou het duidelijker zijn voor NS om te noemen welke treinvervoerders er onder Andere treinvervoerders vallen? Of ALLE andere treinvervoerders neer te zetten.
Op http://connexxion.nl/nieuws/24/valleilijn/131 wordt Traject Vrij dan ook niet genoemd onder de korting dragende abo's van NS.
Waarom staan er dan op de NS planner dan geen uitzonderingen genoemd bij de prijzen??
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Treingebruiker. Ik plak even wat ik net ook aan Daniel heb gemeld:
Het duurde even, maar ik heb een terugkoppeling ontvangen.
Het klopt dat de korting niet wordt toegekend op de Valleilijn, wanneer je met je Traject Vrij buiten je traject reist.
Om dit op te lossen, is een correctie in de programmatuur nodig. Deze correctie moet echter wachten op een release. Zodra de proef Enkelvoudig inchecken op de Valleilijn van start gaat, zal ook dit probleem verholpen zijn. Tot die geldt dat klanten hun teveel betaalde bedragen kunnen terugvragen bij NS. Ik ben aan het kijken hoe we dit het beste kunnen communiceren naar zowel klanten als medewerkers.
Daniel, in dit geval mag je jouw claim bij mij indienen. Andere forumleden die dit lezen en hetzelfde probleem hebben gehad: ook jullie mogen mij via een privébericht je kaartnummer sturen.
Bekijk origineel
Het duurde even, maar ik heb een terugkoppeling ontvangen.
Het klopt dat de korting niet wordt toegekend op de Valleilijn, wanneer je met je Traject Vrij buiten je traject reist.
Om dit op te lossen, is een correctie in de programmatuur nodig. Deze correctie moet echter wachten op een release. Zodra de proef Enkelvoudig inchecken op de Valleilijn van start gaat, zal ook dit probleem verholpen zijn. Tot die geldt dat klanten hun teveel betaalde bedragen kunnen terugvragen bij NS. Ik ben aan het kijken hoe we dit het beste kunnen communiceren naar zowel klanten als medewerkers.
Daniel, in dit geval mag je jouw claim bij mij indienen. Andere forumleden die dit lezen en hetzelfde probleem hebben gehad: ook jullie mogen mij via een privébericht je kaartnummer sturen.