beantwoord

traject vrij abonnement

• 22 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Ik was even aan het lezen en kwam een vraag van iemand tegen over reizen voor een maand tussen nijmegen en oss
Toen werd er een abonnement geadviseerd "traject vrij kosten 150.80 voor een maand.
Maar ik zag dat die helemaal niet afgesloten kan worden voor een maand, maar voor een jaar.Daarna wel maandelijks opzegbaar of heb ik dit fout?
Anders kan ik dit abonnement ook wel nemen voor Obdam- Amsterdam sloterdijk
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 augustus 2014, 16:21

Traject Vrij kan wel voor een maand worden afgesloten, zoals ik gisteren in dit bericht al schreef. Voor het traject Obdam-Amsterdam Sloterdijk kost het 274,20 euro.

Op deze pagina vindt u meer informatie over Traject Vrij. Rechtsboven op die pagina vindt u een knop om het maandabonnement aan te schaffen. Dat abonnement is één maand geldig en verloopt vanzelf. U hoeft het dus niet op te zeggen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Traject Vrij kan wel voor een maand worden afgesloten, zoals ik gisteren in dit bericht al schreef. Voor het traject Obdam-Amsterdam Sloterdijk kost het 274,20 euro.

Op deze pagina vindt u meer informatie over Traject Vrij. Rechtsboven op die pagina vindt u een knop om het maandabonnement aan te schaffen. Dat abonnement is één maand geldig en verloopt vanzelf. U hoeft het dus niet op te zeggen.
Bedankt!
Dag Sweet, zoals Tochjo juist aangeeft kan een traject vrij zowel per maand als per jaar worden afgesloten. Dank voor je bijdrage Tochjo 🙂

Reageer