beantwoord

Traject vrij abonnement: heenreis en terugreis

• 27 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 1755 Bekeken

Vraag!! Wanneer je het abonnement Traject vrij abonnement hebt, kun je dus alleen reizen op een bepaald traject.
Bij het invullen moest je aangeven welk traject je graag wilde, dus ik had bijvoorbeeld van Oss naar Eindhoven.
Maar een vast traject van Oss naar Eindhoven, betekent het dan ook dat je van Eindhoven naar Oss kunt met dat abonnement of is het alleen van Oss naar Eindhoven mogelijk hiermee? Ik zoek graag hulp naar een antwoord op deze vraag. Alvast bedankt!!
icon

Beste antwoord door ErikVD 27 augustus 2015, 12:55

Al je reizen tussen Oss en Eindhoven zijn afgekocht met een Traject Vrij abonnement Oss Eindhoven. Ik welke richting dan ook, met welk begin- of eindstation ook zoland die maar liggen aan het traject Oss Eindhoven.

Je hoeft dus niet twee (!) abonnementen af te sluiten om na je dag in Eindhoven ook nog thuis te kunnen komen.
Bekijk origineel

4 reacties

Al je reizen tussen Oss en Eindhoven zijn afgekocht met een Traject Vrij abonnement Oss Eindhoven. Ik welke richting dan ook, met welk begin- of eindstation ook zoland die maar liggen aan het traject Oss Eindhoven.

Je hoeft dus niet twee (!) abonnementen af te sluiten om na je dag in Eindhoven ook nog thuis te kunnen komen.
Bedankt voor de reactie!
Reputatie 6
Badge +1
Dat begin en eindstation zijn bij Traject Vrij redelijk onzin, maar heeft denk ik te maken met de webshop die ook etickets verkoopt voor een enkele reis...
Reputatie 7
Badge +3
Je kunt het dus bijv. ook gebruiken om in het weekend in Den Bosch te gaan winkelen.

Reageer