Traject Vrij abonnement: product niet zichtbaar in MIJN NS en tevens wordt er niets gefactureerd

• 27 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 425 Bekeken

Beste,

Inmiddels al 3x naar de klantenservice gebeld, maar ik zal deze vraag ook maar eens hier posten. Misschien hebben meer mensen dit meegemaakt.

Ik ben in het bezit van een Traject Vrij abonnement. Ik heb hierbij gekozen voor maandelijkse betalingen. Bij de aanvraag is de eerste maandelijkse betaling afgeschreven, niet meer dan normaal lijkt me. Echter na deze eerste betaling is nooit meer een volgende afschrijving gekomen. Inmiddels 4 maanden verder en er is nog steeds niets gefactureerd. Echter kan ik wel gewoon reizen. Ook buiten mijn traject. De reisoverzichten staan wel netjes in MIJN NS, met ook daarbij de melding "traject Vrij". Echter wat schertst mij verbazing, als ik bij Mijn producten kijk zie ik het Traject Vrij abonnement niet staan. Slechts dat ik een OV chipkaart heb met 'reizen op saldo'. Echter reis ik helemaal niet op saldo (niet met NS althans). Ook bij facturen staat niets.

Nu is het natuurlijk harstikke mooi dat ik feitelijk nu soort van gratis zit te reizen, maar ik zit ook niet te wachten op een enorme narekening omdat NS de afgelopen maanden vergeten is te facturen. Straks krijg ik nog de status van wanbetaler aan mij broek. Daar komt nog bij dat ik, vanwege wijziging locaties waar ik werk, mijn traject moet aanpassen. Dit kan echter niet, want in MIJN NS bij mijn producten wordt het traject vrij abonnement niet vermeld. Ik heb dit weken geleden al aangeven, inmiddels ben ik verhuist naar mijn nieuwe locatie en moet dus bijbetalen omdat ik niet kan wijzigen. En die 'bijbetaling' wordt niet gefactureerd...dat ook nog. Dus het bedrag loopt langzaam op....

Aan de NS dus nogmaals het verzoek om dit z.s.m. uit te pluizen. Want dit kost mij extra geld en ik neem aan dat de NS niet coulance halve de kosten (gedeeltelijk) zal kwijtschelden (wat overigens wel zo netjes zou zijn, fout ligt niet bij mij lijkt me).

Met vriendelijke groet,

Olaf van Velthuijsen

7 reacties

Beste Olaf,

Dat is inderdaad vreemd. Ik vermoed dat er één en ander administratief niet goed loopt. Ik zou het graag voor je na willen kijken, daar heb ik je NAW gegevens en OVchipkaartnummer voor nodig. Zou je mij die in een privébericht willen sturen?

Vriendelijke groet, Robby
Beste Robby,

Ik zie helaas geen optie waar/hoe ik een prive bericht kan sturen...begreep dat ik dan op de naam van moderator moet klikken, maar dan krijg ik alleen een profielscherm.

vr gr Olaf van Velthuijsen
Reputatie 2
Beste Robby,

Ik zie helaas geen optie waar/hoe ik een prive bericht kan sturen...begreep dat ik dan op de naam van moderator moet klikken, maar dan krijg ik alleen een profielscherm.

vr gr Olaf van Velthuijsen

Robby ns valt geen privebericht te sturen, alleen de optie om te volgen, lijkt wat niet goed te staan in haar profiel
Reputatie 2
Zo te zien heeft robby haar profiel beveiligd:

Dank Michael...

Dan maar weer de klantenservice bellen.....
Badge
Dank Michael...

Dan maar weer de klantenservice bellen.....

Heb je de klantenservice al gebeld? Ik heb mijn collega Robby al gemaild om haar algemene instellingen aan te passen.
Beste Leny,

Ja, klantenservice gebeld (meerdere keren. Die hebben er een melding van gemaakt. Maar tot nog toe nog geen resultaat.

gr Olaf

Reageer