Traject Vrij abonnement Sloterdijk - Den-Haag HS / Den-Haag CS

• 8 juli 2015
  • 4 reacties
  • 452 Bekeken

Voor mijn nieuwe baan moet ik een NS abonnement afsluiten tussen Amsterdam en Den Haag. Hiervoor kan ik uitstappen op Den Haag CS en Den Haag HS. Mijn vraag is:

Mag ik met een Traject Vrij abonnement voor Amsterdam Sloterdijk - Den Haag HS ook bij Den Haag CS op/uitstappen zonder extra kosten? Of andersom, kan ik met een Traject Vrij abonnement voor Amsterdam Sloterdijk - Den Haag CS ook op/uitstappen bij Den Haag HS zonder bijkomende kosten?

Bij andere topics krijg ik geen eenduidig antwoord. Ik wil graag op basis van dit antwoord de juiste abonnement voor mij afsluiten.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
ja. u kan kiezen tot meteen op jaarbasis-iets goedkoper, maar U zit er wel minimaal 1 jaar aan vast, of per maand-dan kan U nog bekijken of bij vrije dagen etc het niet kan lonen 1-2 dagen gewoon te betalen met sjip en het nmnieuwe pas erna weer te laten ingaan.. Afh. van uw reisuren-vooral binnen/buiten spits kan DALvrij lonen, ook als U maar 1 richting ervan zo kan gebruiken.
Omdat deze afstand rond 60 km is, was het tot voor kort even duur om een netkaart te kopen, zodat U dan heel NL kon bereizen. Bekijk eens of het verschil nog zo gering is, dat het voor u kan lonen-dit uiteraard afhankelijk van andere reisbehoeftes.
ag ik met een Traject Vrij abonnement voor Amsterdam Sloterdijk - Den Haag HS ook bij Den Haag CS op/uitstappen zonder extra kosten? Of andersom, kan ik met een Traject Vrij abonnement voor Amsterdam Sloterdijk - Den Haag CS ook op/uitstappen bij Den Haag HS zonder bijkomende kosten?
Volgens dit document (pdf) is het antwoord op beide vragen ja, maar mag NS dat wanneer het haar maar goeddunkt wijzigen zonder u erover te informeren.
Reputatie 4
Badge
Ik heb een traject vrij vanaf Den Haag laan van NOI richting Dordrecht. Als ik vanaf of naar Den Haag Centraal reis heb ik geen extra kosten. Zie ook https://forum.ns.nl/abonnementen-2/traject-vrij-rond-den-haag-11913/index1.html#post75753
Duidelijk, hartelijk dank voor de reacties, heel erg behulpzaam!

Reageer