beantwoord

Traject Vrij abonnement voordeligst?

• 18 april 2019
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Het is de bedoeling dat mijn dochter naar Rotterdam naar school gaat vanaf Leiden met de trein. Naar Rotterdam Allexander. Is dit het goedkoopste product via Gouda reizen, of is er nog een goedkoper abonnement om van Leiden naar Rotterdam Allexander te komen. Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Momo 18 april 2019, 08:40

Wanneer ze tenminste 4 dagen per week in de spits reist is een Traject Vrij de beste keus. Qua abonnement is er geen keuze qua route. Je geeft begin en eindstation aan. Alleen bij trajecten waar er keuze is om ook met andere treinvervoerders te reizen heb je deze keuze. Maar in dit geval wordt er alleen met NS gereisd.

Welke route zij dan het best kan reizen ligt eraan wat de reisplanner aangeeft, afhankelijk van de tijd dat zij vertrekt.

Wanneer ze in de daluren kan reizen (waarschijnlijk niet gezien schooltijden) zou een Dalvrij goedkoper zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wanneer ze tenminste 4 dagen per week in de spits reist is een Traject Vrij de beste keus. Qua abonnement is er geen keuze qua route. Je geeft begin en eindstation aan. Alleen bij trajecten waar er keuze is om ook met andere treinvervoerders te reizen heb je deze keuze. Maar in dit geval wordt er alleen met NS gereisd.

Welke route zij dan het best kan reizen ligt eraan wat de reisplanner aangeeft, afhankelijk van de tijd dat zij vertrekt.

Wanneer ze in de daluren kan reizen (waarschijnlijk niet gezien schooltijden) zou een Dalvrij goedkoper zijn.
Mijn dochter reist en moet voor schooltijd op school zijn.
Reputatie 3
Er is wel een alternatief-en stukken goedkoper als dochter
Bahnrider, wat voor goedkoper alternatief is dit dan?

Reageer