beantwoord

Traject vrij annuleren

• 13 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ik heb een abbonement afgesloten voor mijn zoon zonder te overleggen. Dit was niet goed want hij had al een busabbonement
icon

Beste antwoord door Intercitydirect31910 13 oktober 2014, 20:20

In principe kan het nog misschien wel geannuleerd worden afhankelijk wanneer het wel op kort geleden was aangevraagd. Daarvoor moet je de NS Klantenservice bellen hou je ov chip kaart nr wel bij de hand en dan moet u weer naar de kaartenautomaat om te deactiveren via bestelling ophalen.
Bekijk origineel

3 reacties

Maar hij is al geactiveerd en er is al 1x mee gereist kan dit nog geannuleerd worden? Mvg
In principe kan het nog misschien wel geannuleerd worden afhankelijk wanneer het wel op kort geleden was aangevraagd. Daarvoor moet je de NS Klantenservice bellen hou je ov chip kaart nr wel bij de hand en dan moet u weer naar de kaartenautomaat om te deactiveren via bestelling ophalen.
Hallo Noahjo3, Heb je al contact opgenomen met de klantenservice hierover? Als je dit nog niet gedaan hebt kun je ook je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privebericht naar mij sturen, dan ga ik het voor je bekijken. Groet, Marjan

Reageer