beantwoord

Traject Vrij en reizen in de eerste en tweede klasse

• 5 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb nu nog voor woon-werkverkeer een jaartrajectkaart 1e klas, buiten het traject reis ik 2e klas op een e-ticket. Als ik overstap op een TrajectVrij 1e klas voor woon-werkverkeer, hoe kan ik dan buiten het traject 2e klas reizen, ZONDER dat ik halverwege moet uitstappen om van klasse te wisselen bij een in/uitcheckpunt? Kan dat nog steeds op een e-ticket? Zo niet, wat dan?
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 oktober 2014, 17:04

Wat u wilt, kan niet. Zelfs niet als u onderweg uitstapt, want het is niet mogelijk tijdelijk van eerste klasse naar tweede klasse te wisselen.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Wat u wilt, kan niet. Zelfs niet als u onderweg uitstapt, want het is niet mogelijk tijdelijk van eerste klasse naar tweede klasse te wisselen.
Ik heb nu ...

Erg verwarrend: Werkt deze Maya nu wel of niet voor NS?
Nee. Ik zal haar een privébericht sturen.

Ik heb nu ...

Reputatie 4
Badge
Ik heb nu ...

Niet verwarrend, NS medewerkers hebben een logo-badge die buiten hun profielfoto uitsteekt.
Ik heb Maya NS verandert in Maya. Indien Maya een andere gebruikersnaam wil aannemen dan Maya dan wijzig ik dit graag voor haar.

Nee. Ik zal haar een privébericht sturen.

Ik heb nu ...

Ik heb Maya NS verandert in Maya. Indien Maya een andere gebruikersnaam wil aannemen dan Maya dan wijzig ik dit graag voor haar.

Wat fijn, dat jullie zo snel een gebruikersnaam kunnen aanpassen!
Gelukkig was de naam "Maya" nog vrij 😉

Reageer