beantwoord

Traject Vrij facturering achteraf bij andere vervoerder

• 6 juli 2019
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Goedemiddag,

Bij reis van een deel NS en een deel andere vervoerder: hoe wordt het deel van de andere vervoerder betaald? Gaat dat ook via NS achteraf facturering (bij NS Traject Vrij abonnement)?
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 juli 2019, 12:55

Hoi treingebruiker2 en welkom bij de NS Community!

Ik heb je gebruikersnaam aangepast omdat de toevoeging: 'NS' niet is toegestaan in je gebruikersnaam. Stuur je mij een privébericht als je een andere gebruikersnaam wenst?

Bij een Traject Vrij abonnement zullen ook reizen buiten je traject bij een andere vervoerder worden gefactureerd.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi treingebruiker2 en welkom bij de NS Community!

Ik heb je gebruikersnaam aangepast omdat de toevoeging: 'NS' niet is toegestaan in je gebruikersnaam. Stuur je mij een privébericht als je een andere gebruikersnaam wenst?

Bij een Traject Vrij abonnement zullen ook reizen buiten je traject bij een andere vervoerder worden gefactureerd.
Die reizen buiten het traject bij andere vervoerders worden helaas al meer dan anderhalf jaar lang niet getoond in de reishistorie door een bug die NS eerst tijdenlang heeft ontkend en vervolgens tijdenlang heeft genegeerd.

Reageer