beantwoord

Traject vrij ipv Flex abonnement

  • 21 juni 2020
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Beste NS,

 

Ivm COVID had ik mijn traject abonnement omgezet naar NS-flex. Echter wil ik nu vanaf jullie weer een traject vrij abonnement. Hoe kan ik dit realiseren? Ik kan met NS flex alleen ‘altijd vrij’ kiezen. 

 

Mvg.

 

 

icon

Beste antwoord door Slidestops 21 juni 2020, 10:14

Even contact opnemen met de klantenservice. Flex zal worden gestopt en dan komt er weer een traject vrij op je kaart :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Even contact opnemen met de klantenservice. Flex zal worden gestopt en dan komt er weer een traject vrij op je kaart :)

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt traject vrij op een nieuwe kaart aanvragen.

Reputatie 7
Badge +3

Op een nieuwe kaart aanvragen kan ook inderdaad, moet je er alleen een week op wachten en heb je dan nog een oude kaart met Flex die je waarschijnlijk niet meer gebruikt maar dan wel iedere maand een factuur van €0 voor ontvangt.

Zoals Slidestops aangeeft kun je gewoon via de klantenservice NS Flex compleet opzeggen, daarna kun je op die kaart al gelijk weer Traject Vrij aanvragen. Wel eerst even langs een automaat om de Flex opzegging op te halen en na aanvragen Traject Vrij weer langs een automaat om die bestelling op te halen. 

Reageer