beantwoord

traject vrij Jaar

• 19 juni 2015
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Momenteel ben ik in het bezit van een Traject Vrij die nog loopt t/m 01-02-2016
Nu krijg ik een nieuwe baan waarbij een NS businesskaart mag gebruiken

Wat zijn de mogelijke oplossingen ?

- Is er een mogelijkheid mijn traject vrij binnen het eerste jaar stop te zetten gezien een dubbel abbonement wellicht wat overdreven is en ik nog steeds gebruik blijf maken van NS?

- Mocht dit echt niet kunnen hoe pas ik mijn traject aan (bij wijzigen/details binnen mijn NS kan ik niets kiezen) naar het meest korte traject?

vriendelijke groeten

Edwin
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 19 juni 2015, 13:03

Voor dit soort zaken kunt u beter de NS Klantenservice bellen. Ze zijn normaliter dag en nacht bereikbaar. Vanwege onderhoudswerkzaamheden voor vanavond en deze nacht + op zondag 21 juni is de klantenservice uit mijn ervaring telefonisch tijdelijk niet bereikbaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Voor dit soort zaken kunt u beter de NS Klantenservice bellen. Ze zijn normaliter dag en nacht bereikbaar. Vanwege onderhoudswerkzaamheden voor vanavond en deze nacht + op zondag 21 juni is de klantenservice uit mijn ervaring telefonisch tijdelijk niet bereikbaar.
Nog beter is om even contact op te nemen met NS Zakelijk. Zij zijn ook 24 uur per dag bereikbaar: 030 - 300 11 11.
Kan NS Zakelijk ook particuliere abonnementen beëindigen?
Scherp, nee natuurlijk kan NS Zakelijk dat niet. Stuur me even een privébericht met het kaartnummer van het Traject Vrij, je NAW-gegevens en IBAN. Dan help ik je verder.

Reageer