beantwoord

traject vrij jaar

• 16 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

ik heb nu een traject vrij abonnement en ik moet overstappen naar flex maar ik ben aan het kijken hoe dit moet maar de abonnements datum start op 16-10-2020  terwijl mijn traject vrij nog loopt tot 13-12-2020 wordt mijn huidige abonnement nu omgezet naar flex of krijg ik twee abonnementen dit kan ik nergens terug vinden en mijn huidige abonnemet betaal ik in een keer per jaar kan dit met flex ook

bij voorbaat dank

icon

Beste antwoord door Thom 16 oktober 2020, 23:52

Als u overstapt naar Flex, stopt uw oude abonnement per direct en automatisch. Met Flex betaalt u per maand. De termijn die u al betaald heeft, wordt verrekend. U zit niet met dubbele kosten.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u overstapt naar Flex, stopt uw oude abonnement per direct en automatisch. Met Flex betaalt u per maand. De termijn die u al betaald heeft, wordt verrekend. U zit niet met dubbele kosten.

Badge +3

Welkom bij de NS Community @hetaltje!

Wie of wat zegt dat er iets verandert?

“Ik heb nu een Traject Vrij abonnement en ik moet overstappen naar NS Flex”?

Je moet helemaal niets!

Voor jou blijft alles echt hetzelfde, plus dat je bij NS Flex kunt pauzeren als je tijdelijk niet reist (vakanties, ziekte, werkloos, overheidsmaatregelen...)

Als men je dus wil ‘verflexen’ met Traject Vrij is dat dus alleen maar een voordeel.

Alles bus/tram/metro en andere treinvervoerders willen ze bij NS Flex wel ook heel graag inzien, en daar ontkom je dan niet aan!

Reageer