beantwoord

Traject vrij jaar abonnement wanneer op zegbaar?

• 23 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb een jaar traject vrij abonnement die per 1 september weer opnieuw ingaat voor het 3e jaar maar nu wil ik overstappen naar een business card. Kan ik het traject vrij abonnement nu maandelijks opzeggen? En moet dat dan persee per de 1e van de nieuwe maand of kan dat op elk moment?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 23 augustus 2016, 14:13

Hallo Anoukeck! Welkom. Leuk dat je het NS Serviceforum hebt gevonden :-)

Na het eerste contractjaar van het Traject Vrij Jaarabonnement is je abonnement maandelijks op te zeggen. Als je de ingangsdatum 01.09.2015 had is je abonnement dus vanaf 01.09.2016 maandelijks te beëindigen per de 1e van elke maand. Zou je abonnement op de 15e zijn ingegaan dan is het ook alleen per elke 15e van de maand te beëindigen.

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice voor deze beëindiging. De snelste manier is bellen met 030 - 751 51 55 of een bericht sturen via Twitter, Facebook of Chat. De contactgegevens vind je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Anoukeck! Welkom. Leuk dat je het NS Serviceforum hebt gevonden :-)

Na het eerste contractjaar van het Traject Vrij Jaarabonnement is je abonnement maandelijks op te zeggen. Als je de ingangsdatum 01.09.2015 had is je abonnement dus vanaf 01.09.2016 maandelijks te beëindigen per de 1e van elke maand. Zou je abonnement op de 15e zijn ingegaan dan is het ook alleen per elke 15e van de maand te beëindigen.

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice voor deze beëindiging. De snelste manier is bellen met 030 - 751 51 55 of een bericht sturen via Twitter, Facebook of Chat. De contactgegevens vind je hier.
Hallo Laura , super bedankt voor je reactie! Daar kan ik wat mee. Kun je me ook wat meer vertellen over het business abonnement? Moet je er bijvoorbeeld een 40% daluren abonnement opzetten om die korting te krijgen of krijg je die automatisch al met de business card? .
Geen dank, daar zijn we voor :-)

Op een Business Card zit niet gelijk een abonnement. Naar keuze kan je er zelf een abonnement voor voordeliger reizen op zetten. Er zijn voor de Business Card 4 verschillende abonnementen waarmee je kan besparen op de reiskosten: Dal abonnement, Traject Vrij abonnement, Trein Vrij abonnement of OV Vrij abonnement. Bestellen kan hier en voor meer informatie over de Business Card kan je altijd even bellen met NS Zakelijk via het telefoonnummer 030 - 300 1111 of je kan de Klantenservice van Zakelijk bereiken via Twitter of Facebook (zie reactie 2).

Reageer