beantwoord

Traject Vrij jaar omzetten naar Traject Vrij maand

• 16 september 2014
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Ik moet van mijn vader mijn jaar abbonoment omzetten naar een maandabbonement, maar hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 17 september 2014, 08:58

Welkom op ons forum Evelien. Ik sluit mij aan bij het antwoord van Intercitydirecht31910. Indien je zojuist een Traject Vrij jaar hebt besteld is het mogelijk deze binnen 7 dagen te annuleren. Heb je het abonnement langer dan 7 dagen geleden besteld dan is het niet meer mogelijk het abonnement te annuleren. Ook is het niet mogelijk het abonnement te annuleren indien het abonnement reeds is gebruikt. Mocht je aan de voorwaarden voldoen dan kan ik het abonnement voor je annuleren, stuur mij hiervoor een privébericht met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en Iban. Groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op ons forum Evelien. Ik sluit mij aan bij het antwoord van Intercitydirecht31910. Indien je zojuist een Traject Vrij jaar hebt besteld is het mogelijk deze binnen 7 dagen te annuleren. Heb je het abonnement langer dan 7 dagen geleden besteld dan is het niet meer mogelijk het abonnement te annuleren. Ook is het niet mogelijk het abonnement te annuleren indien het abonnement reeds is gebruikt. Mocht je aan de voorwaarden voldoen dan kan ik het abonnement voor je annuleren, stuur mij hiervoor een privébericht met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en Iban. Groet Ramon
Dat is helaas niet mogelijk. Als je voor een jaar hebt afgesloten, zit je ook voor een jaar aan vast. Als je abonnement nog niet is ingegaan kun je hem misschien wel annuleren in dat geval kun je samen met je vader de NS klantenservice bellen. Als de NS mee akkoord gaat, moet je ov chipkaart deactiveren bij de kaartjesautomaat. Ga je hem niet deactiveren? Dan is het te laat.

Reageer