beantwoord

Traject Vrij kaart vergeten, hoe geld terug te vragen?

  • 16 januari 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een traject vrij kaart tussen den haag en rotterdam, deze ben ik vorige week vergeten waardoor ik heen en terug de reis heb moeten betalen. Hoe kan ik dit geld terugvragen? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 januari 2017, 20:11

Op deze pagina vindt u informatie over de mogelijkheden geld terug te krijgen bij het vergeten van een abonnement. Zoals u daar kunt lezen, dient u daarvoor direct contact op te nemen met de klantenservice in het geval van een Traject Vrij-abonnement.

Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Op deze pagina vindt u informatie over de mogelijkheden geld terug te krijgen bij het vergeten van een abonnement. Zoals u daar kunt lezen, dient u daarvoor direct contact op te nemen met de klantenservice in het geval van een Traject Vrij-abonnement.

Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Reageer