beantwoord

Traject Vrij + Kids Vrij

• 19 juni 2015
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

Hoi allemaal, ik heb een Ov met vrij reizen op vast traject (maand abonnement) is het mogelijk om dit te koppelen aan een kidsvrij abonnement? Zo jah hoe? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Pe_pe 19 juni 2015, 22:06

Er kan maar 1 persoon op een OV-chipkaart reizen. Voor Kids Vrij heeft hij een eigen persoonlijke OV-chipkaart nodig.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het forum Claire!

Het Kids Vrij abonnement moet inderdaad op een persoonlijke OV-chipkaart van het kind worden aangevraagd. Als hij nog geen persoonlijke OV-chipkaart heeft, dan kan je tegelijk met het abonnement een nieuwe kaart aanvragen voor €7,50. Klik hier voor meer info over het Kids Vrij abonnement.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Oke bedankt!
Er kan maar 1 persoon op een OV-chipkaart reizen. Voor Kids Vrij heeft hij een eigen persoonlijke OV-chipkaart nodig.
Jah dus hij moet een eigen Ov chipkaart hebben? Ik kan dat niet op mijn ov chipkaart zetten?
Daarvoor hoeft u niets te koppelen. Als u voor uw zoon Kids Vrij aanschaft, kan hij met elke volwassene met een geldig vervoerbewijs meereizen zonder bijkomende kosten.
Omdat ik samen met mijn zoon wil reizen
Waarom zou u dat willen? Kids Vrij kost voor niet-abonnees 1 cent.

Reageer