Het is nu al de derde keer (dus 3 maanden achter elkaar) dat bij het kopen van een traject vrij abonnement de site niet goed overgaat naar de internet bankieren site, dus ik de betaling niet kan uitvoeren.
Wil ik opnieuw het abonnement kopen, kan niet want volgens jullie site staat er al een product op mijn kaart en moet ik 24 uur wachten voordat deze geannuleerd is.
Wanneer wordt hier een andere oplossing voor gezocht?
Ik moet nu weer losse kaartjes gaan kopen en dit kost mij extra geld.
Een abonnement kopen bij de automaat ging veel sneller, als jullie dan een ander systeem invoeren zorg dan tenminste dat het goed werkt!
Beste antwoord door Herman NS
Hallo Lois.Ramone,
Helaas kan er inderdaad pas na 24 uur weer opnieuw besteld worden. Ik vertrouw erop dat je morgenochtend je bestelling succesvol af kunt ronden. Ik begrijp dat dit vervelend is, maar ik kan het helaas niet voor je aanpassen.
Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen'.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Helaas kan er inderdaad pas na 24 uur weer opnieuw besteld worden. Ik vertrouw erop dat je morgenochtend je bestelling succesvol af kunt ronden. Ik begrijp dat dit vervelend is, maar ik kan het helaas niet voor je aanpassen.
Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen'.
Vriendelijke groet,
Herman NS