beantwoord

Traject Vrij Maand

• 4 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 641 Bekeken

Om een aantal redenen reis ik met Traject Vrij Maand en niet met Traject Vrij Jaar. Ik moet dus regelmatig een nieuwe bestelling voor dit abonnement plaatsen en ophalen bij de kaartautomaat. Kan iemand mij vertellen (die stomme Eva in ieder geval niet) hoelang van tevoren ik een nieuw Traject Vrij Maand moet bestellen? Ik wil niet het risico lopen dat ik er te laat mee ben. "Vroeger", in de papierenkaartjestijd, was dit geen enkel probleem, dan kocht ik gewoon op de dag dat het in moest gaan een nieuw abonnement. NS dwingt mij nu om dit te moeten plannen.
icon

Beste antwoord door Brian NS 4 augustus 2014, 17:18

Beste Vinzteen,

We raden altijd aan om het nieuwe abonnement tijdens de lopende maand te bestellen, dit is gewoon elke dag van die maand mogelijk. Als je een product bestelt, staat het na een half uur al op de kaart. Je kunt het dus ook gewoon nog de laatste dag van de maand bestellen en het daarna direct activeren bij een kaartautomaat.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Vinzteen,

We raden altijd aan om het nieuwe abonnement tijdens de lopende maand te bestellen, dit is gewoon elke dag van die maand mogelijk. Als je een product bestelt, staat het na een half uur al op de kaart. Je kunt het dus ook gewoon nog de laatste dag van de maand bestellen en het daarna direct activeren bij een kaartautomaat.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Beste Brian, bedankt voor je reactie. Toch nog een vraag: als mijn lopende Traject Vrij Maand nog geldig is tot en met 09-08-2014, kan ik dan al op 08-08-2014 een nieuw Traject Vrij Maand op mijn OV-chipkaart laden, met ingangsdatum 11-08-2014?
Die abonnementen overlappen elkaar niet, dus dat zal geen problemen opleveren.
Zeker, dat is mogelijk. Je kunt altijd een nieuw abonnement op je ov-chipkaart aanvragen, zolang de ingangsdatum maar ná het einddatum van je maandabonnement ligt. 🙂

Reageer