beantwoord

traject vrij maand abonnement

• 24 november 2015
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

onbeperkt reizen op vast traject van bergen op zoom naar goes mijn vraag is ; dat is toch van boz naar goes en van goes terug naar boz
want het is best veel geld 224,70 voor alleen heen en mijn zoon is 16 nergens vergoeding te verhalen
icon

Beste antwoord door JanH NS 24 november 2015, 11:01

Hallo Winanda, welkom op het forum. Een Traject vrij abonnement is, zoals De Luchtmacht 2 aangeeft, geldig in beide richtingen. Je hoeft dus geen 2 abonnementen af te sluiten om heen-en-weer te reizen.

@ De Luchtmacht 2: Bedankt voor je reactie, wel wil ik je vragen een beetje op de toon te letten. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit kan waarderen en we willen het hier wel gezellig houden 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Ja, een traject vrij abonnement geldt in beide richtingen.

De tegemoetkoming in de kosten, die u maakt bij de opvoeding van uw zoon, heet kinderbijslag.
Hallo Winanda, welkom op het forum. Een Traject vrij abonnement is, zoals De Luchtmacht 2 aangeeft, geldig in beide richtingen. Je hoeft dus geen 2 abonnementen af te sluiten om heen-en-weer te reizen.

@ De Luchtmacht 2: Bedankt voor je reactie, wel wil ik je vragen een beetje op de toon te letten. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit kan waarderen en we willen het hier wel gezellig houden 😉
bedankt mijn vraag is beantwoord gelukkig het al zo duur . kinderbijslag gaan we maar niet over hebben
@ janH NS bedankt voor uw antwoord fijne dag iedereen

Reageer