beantwoord

Traject Vrij Maand niet bij 'Mijn Producten'

• 2 februari 2015
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1
Hoe lang duurt het voordat een besteld én opgehaald product bij 'Mijn Producten' staat in MijnNS?

Ik heb op 28 januari een Traject Vrij Maandabonnement besteld en ook dezelfde dag bij de automaat geactiveerd. In MijnNS staat nu (2 februari) het nog steeds bij "Mijn Bestellingen", niet bij "Mijn Producten".

De factuur heb ik ook nog niet, maar dat duurt bij mij altijd sowieso een volle week of langer. Helaas.
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 februari 2015, 09:24

Dit kan ongeveer 2 weken duren voordat je dit in MijnNS kan zien. Dus volgende week moet je het in je account staan. Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
Bekijk origineel

2 reacties

Dit kan ongeveer 2 weken duren voordat je dit in MijnNS kan zien. Dus volgende week moet je het in je account staan. Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
Reputatie 1
Dit kan ongeveer 2 weken duren voordat je dit in MijnNS kan zien. Dus volgende week moet je het in je account staan. Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".'

Twee weken? Dan is mijn abonnement al weer bijna voorbij, haha! Maar dan kan het dus zijn dat je factuur er eerder op staat dan je product. Vreemd.

Dank voor je antwoord.

Reageer