beantwoord

Traject vrij maandabonnement -

  • 3 mei 2016
  • 2 reacties
  • 376 Bekeken

Hoi!

Vanavond, zoals elke maand, een "Traject vrij maandabonnement" besteld op NS.nl via iDeal. Normaal gesproken krijg ik direct een mailtje met "Bevestiging bestelling NS-abonnement". Vanavond helaas niet. Nu kijk ik bij mijn bestellingen, en staat dat ik nog steeds 322,- moet betalen. Raar, want dat bedrag is al wel afgeschreven van mijn rekening. Is er wellicht een foutje in het systeem? (en bekend?). Ik ben benieuwd, want ik hoop niet dat ik bij het ophalen van mijn bestelling dubbel zou moeten betalen!

Met vriendelijke groet,
Edwin
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 mei 2016, 16:18

Het abonnement stond gelukkig gewoon klaar om opgehaald te wachten bij de NS Kaartautomaat. De factuur zal later in Mijn NS zichtbaar worden.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Edwin. Ik kijk het graag voor je na. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een priv├ębericht sturen. Graag NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer vermelden.
Het abonnement stond gelukkig gewoon klaar om opgehaald te wachten bij de NS Kaartautomaat. De factuur zal later in Mijn NS zichtbaar worden.

Reageer