beantwoord

Traject Vrij meereis korting voorwaarden onduidelijk?

• 13 juli 2014
  • 2 reacties
  • 448 Bekeken

Hoi ik heb de volgende vraag over het Traject Vrij abonnement.

In de voorwaarden staat het volgende:

"- Op reizen buiten uw traject 40% korting in de daluren.
- 40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend)."

Dus ikzelf mag alleen met 40% korting reizen mits ik in de daluren reis, maar mijn medereizigers mogen na 9.00 dus de gehele dag via mijn kaart met 40% korting meereizen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 13 juli 2014, 14:13

Uzelf reist buiten uw traject met korting als u in de Daluren bent ingecheckt. Uw medereizigers kunnen met korting meereizen in de Voordeeluren.

De Voordeeluren zijn van 9:00 tot 4:00.

De Daluren zijn van 9:00 tot 16:00 en van 18:30 tot 6:30.

Zowel Daluren als Voordeeluren gelden de hele dag in het weekend en op 'NS Feestdagen'.

Alleen Voordeeluren gelden daarnaast ook de hele dag in juli en augustus, op de vrijdag na Hemelvaart en tussen Kerst en Oud&Nieuw.
Bekijk origineel

2 reacties

Uzelf reist buiten uw traject met korting als u in de Daluren bent ingecheckt. Uw medereizigers kunnen met korting meereizen in de Voordeeluren.

De Voordeeluren zijn van 9:00 tot 4:00.
De Daluren zijn van 9:00 tot 16:00 en van 18:30 tot 6:30.

Zowel Daluren als Voordeeluren gelden de hele dag in het weekend en op 'NS Feestdagen'.
Alleen Voordeeluren gelden daarnaast ook de hele dag in juli en augustus, op de vrijdag na Hemelvaart en tussen Kerst en Oud&Nieuw.
Beste Maggie,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb antwoord van Pe_pe als beste antwoord gemarkeerd.

Reageer