beantwoord

Traject Vrij per jaar betalen

• 17 februari 2015
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Ik lees bij veel gestelde vragen over Traject Vrij dat het mogelijk zou moeten zijn per jaar te betalen zie bijlage, maar die mogelijkheid zie ik nergens staan als ik mijn jaartrajectabonnement om wil zetten, alleen een maandelijkse betaling.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de jaarlijkse betaling kan selecteren.
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 17 februari 2015, 12:35

In het allerlaatste scherm van het aanvraagproces, als u de betaling moet gaan voldoen, krijgt u de keuze om het Traject Vrij abonnement in één keer te voldoen. Helaas biedt dat niet zoals bij de jaartrajectkaart financiële voordelen (4% korting is afgeschaft).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
In het allerlaatste scherm van het aanvraagproces, als u de betaling moet gaan voldoen, krijgt u de keuze om het Traject Vrij abonnement in één keer te voldoen. Helaas biedt dat niet zoals bij de jaartrajectkaart financiële voordelen (4% korting is afgeschaft).
Dank voor uw reactie, maar dit is dus niet het geval. Dat heb ik al op meerdere plekken gelezen, maar ik kan de optie niet vinden. Normaal gesproken zou ik denken dat ik dan scheef kijk, maar mijn collega's die hun kaart moeten verlengen, lopen tegen hetzelfde probleem aan. Zou iemand van de NS kunnen controleren of die pagina nog goed werkt?
Ik heb even gebeld met de achterliggende afdeling en alles werkt momenteel zoals het zou moeten. Tijdens de állerlaatste stap kun je aangeven dat je niet maandelijks maar jaarlijks wilt betalen.

Reageer