beantwoord

Traject Vrij wijzigen

• 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 405 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste NS/ medereiziger,

Gisteravond heb ik een trajectkaart voor een jaar afgesloten voor het traject Utrecht- Naarden Bussum. Nu ineens bedenk ik mij: stel dat ik halverwege de looptijd van mijn abonnement verhuis, kan ik dan het traject wijzigen oid? Het abonnement wil ik niet kwijt of opzeggen dan, slechts het traject wijzigen. Ben momenteel licht in paniek omdat ik in juli mijn woning sowieso uit moet ivm einde huur.... Bedoeling is dan in utrecht te blijven maar je weet maar nooit. Iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 maart 2016, 05:41

Ja, bij Traject Vrij kunt u elke maand het traject wijzigen, ook in het eerste jaar al. Deze wijziging moet wel ingaan op dezelfde dag van de maand als het oorspronkelijke abonnement is ingegaan, dus als dat per 1 maart is, dan kan een wijziging alleen ingaan op de 1e van de maand. Wijzigingen moeten minstens twee weken van tevoren worden doorgegeven. Dat kunt u zelf doen via Mijn NS, maar natuurlijk ook via de klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Ja, bij Traject Vrij kunt u elke maand het traject wijzigen, ook in het eerste jaar al. Deze wijziging moet wel ingaan op dezelfde dag van de maand als het oorspronkelijke abonnement is ingegaan, dus als dat per 1 maart is, dan kan een wijziging alleen ingaan op de 1e van de maand. Wijzigingen moeten minstens twee weken van tevoren worden doorgegeven. Dat kunt u zelf doen via Mijn NS, maar natuurlijk ook via de klantenservice.

Reageer