Trajectabonnement aanvragen foutmelding

  • 30 september 2014
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

Hi,

Ik heb een nieuw probleem. Ik wou het trajectabonnement aanvragen om op mijn OV-shipkaart te zetten bij deze link: Traject Maand Abonnement, maar bij het betalen bleek dat mijn lopende bankrekening te weinig geld bevatte voor de betaling. Ik heb dus wat geld van mijn spaarrekening erop gezet en wou het abonnement opnieuw aanvragen, maar nu kom ik niet voorbij het scherm "Wanneer wilt u dat het abonnement ingaat?", vanwege de foutmelding: "U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart."..
Wanneer kan ik het opnieuw proberen of hoe kan ik de betaling alsnog doen?

PS: Bij gewenst traject kun je invullen "van" -> "naar". Is een trajectabonnement automatisch retour? Zo ja, dan staat dit niet (duidelijk) aangegeven.

Mvg,
Kevin C

2 reacties

Dag Kevin, vervelend dat het niet geluk is het abonnement te bestellen. De bestelling zal vannacht worden verwijderd van je OV-chipkaart. Je kan morgenvroeg na 06.00 uur een nieuw abonnement bestellen in de webshop 🙂 Groet Ramon
Hi Ramon,

Bedankt voor de snelle reactie. Dan zal ik dit inderdaad morgenochtend opnieuw proberen.

Mvg,
Kevin C

Reageer