beantwoord

Trajectvrij

• 8 juli 2016
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo NS,
Ik heb een trajectvrij abbo aangeschaft om zorgeloos mijn (zakelijke) woon-werk kilometers te reizen. Omdat het ook wel eens voorkomt dat ik vanuit het werk naar een ander station reis, zoals het adres van vrienden of familie in Utrecht, kan ik niet altijd uit checken op één van de twee stations maar op een tussen station zoals Utrecht.
Dit abbonement gebruik ik dus puur zakelijk waardoor ik de abbonements kosten kan declareren. Hoe zorg ik dat alle andere reiskosten ook onder dit abbonement vallen?
Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 8 juli 2016, 15:04

Hallo J.H.C.. Welkom op het NS Serviceforum!

Wanneer je een Traject Vrij abonnement hebt in combinatie met een Business Card kan je in het Mijn NS Zakelijk account aangeven welke reizen voor werk zijn afgelegd en welke privé. Heb je dit niet, dan zou je wellicht met de werkgever kunnen overleggen of dit een mogelijkheid is vanuit het werk om over te stappen naar een Business Card + Traject Vrij. Zo niet, dan kan je het beste onderling afspraken maken over hoe en wat met je reizen buiten het vaste traject. Je zou ook je reishistorie via Mijn NS Consumenten kunnen uitprinten en hierop zelf kunnen aangeven "werk" of "privé".

Een andere oplossing heb ik zo niet voor je, maar wellicht zijn er andere forumleden aanwezig die hier ervaring mee hebben en je wellicht van een aantal tips/suggesties kunnen voorzien.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo J.H.C.. Welkom op het NS Serviceforum!

Wanneer je een Traject Vrij abonnement hebt in combinatie met een Business Card kan je in het Mijn NS Zakelijk account aangeven welke reizen voor werk zijn afgelegd en welke privé. Heb je dit niet, dan zou je wellicht met de werkgever kunnen overleggen of dit een mogelijkheid is vanuit het werk om over te stappen naar een Business Card + Traject Vrij. Zo niet, dan kan je het beste onderling afspraken maken over hoe en wat met je reizen buiten het vaste traject. Je zou ook je reishistorie via Mijn NS Consumenten kunnen uitprinten en hierop zelf kunnen aangeven "werk" of "privé".

Een andere oplossing heb ik zo niet voor je, maar wellicht zijn er andere forumleden aanwezig die hier ervaring mee hebben en je wellicht van een aantal tips/suggesties kunnen voorzien.

Reageer