beantwoord

Trajectvrij abonnement betalen en de site gooide me er uit wat nu?

• 30 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 347 Bekeken

Ik had alle gegevens ingevuld en drukte op betalen met Ideal en op dat moment werd ik niet naar de site van mijn bank gestuurd maar de homepage van NS. Toen probeerde ik het nogmaals maar toen gaf hij aan dat ik al een abonnement heb, maar ik heb nog niks betaald en kan het abbonement nergens terug vinden in mijn NS.

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 augustus 2014, 20:46

Niet-afgeronde bestellingen worden 's nachts om 04.00 uur uit het systeem gehaald. Probeert u het morgen nogmaals.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Niet-afgeronde bestellingen worden 's nachts om 04.00 uur uit het systeem gehaald. Probeert u het morgen nogmaals.
Niet-afgeronde bestellingen worden 's nachts om 04.00 uur uit het systeem gehaald. Probeert u het morgen nogmaals. Super dedankt, dan probeer ik het morgen nog een keer.
Beste SigridN,

Is het inmiddels gelukt om het Traject Vrij abonnement op je OV-chipkaart te laden? Mocht dat niet zijn gelukt, kun je een van de moderators een privebericht sturen, wij gaan dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Beste SigridN,

Is het inmiddels gelukt om het Traject Vrij abonnement op je OV-chipkaart te laden? Mocht dat niet zijn gelukt, kun je een van de moderators een privebericht sturen, wij gaan dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.

Brain,

Ik heb na een aantal keer proberen (ook op verschillende dagen) vandaag NS gebeld en mijn probleem voorgelegd. Toen lukte het opeens weer om een abonnement te bestellen. Er werd aangegeven dat men het probleem niet kon ontdekken maar dat het probleem waarschijnlijk lag bij het feit dat het weekend was. Inmiddels kan ik dus weer een abonnement afsluiten.

Bedankt voor de reactie!
Goed te lezen dat het inmiddels is opgelost. Veel reisplezier met je abonnement!

Reageer