beantwoord

TrajectVrij al bestellt, kan ik de ingangsdatum nog wijzigen om 1 week later te zijn?

• 4 februari 2015
  • 3 reacties
  • 687 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb gisteren een maandelijke TrajectVrij bestellt, met de ingangsdatum op 17 feb 2015.
Maar ik will nu het wijzigen zodat de ingangsdatum op 23 feb 2015 is.
Ik weet dat deze datum niet eerder kan zijn, maar misschien is het nog mogelijk om het later te maken (23. feb 2015)?

Dank u.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 4 februari 2015, 17:45

Hoi Basia,

Goed dat je dit met ons deelt op het NS Serviceforum. Afhankelijk van de situatie kan ik de begindatum voor je aanpassen, maar nog wel even met een "slag om de arm".
Kun je mij je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer sturen? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

3 reacties

Is het abonnement al opgehaald bij een kaartautomaat? Indien dat nog niet is gebeurd, kun je het volgens mij beëindigen en een nieuw abonnement aanvragen. Dan moet je alleen wel wederom het abonnementsgeld voorschieten en voor restitutie bij een geannuleerd abonnement gunt de NS zichzelf volgens mij behoorlijk veel tijd.
Het is nog niet opgehaald omdat ik had eerder geen personeel ov-chipkaart, dus heb ik het nu bestelt met de abonnement en zal het binnen 2 weken krijgen. Ik heb beide online bestelt en al betaald dus denk ik dat ik deze nu niet beëindigen kan? Ik wil allen de ingangsdatum wijzigen...
Hoi Basia,

Goed dat je dit met ons deelt op het NS Serviceforum. Afhankelijk van de situatie kan ik de begindatum voor je aanpassen, maar nog wel even met een "slag om de arm".
Kun je mij je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer sturen? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is.

Groet,
Stephan

Reageer