beantwoord

Trajectvrij buiten traject blijft €0,00

• 2 februari 2015
  • 15 reacties
  • 558 Bekeken

Ik heb een traject vrij abonnement, maar ik kan in Mijn NS niet de kosten zien van de reizen die ik buiten mijn traject reis, Uiteraard wel op de faktuur. Maar aangezien ik ook zakelijke reis met de trein wil ik gewoon een uitdraai kunnen maken van mijn zakelijke reizen om te declareren.
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 februari 2015, 11:54

Ik heb een traject vrij abonnement, maar ik kan in Mijn NS niet de kosten zien van de reizen die ik buiten mijn traject reis, Uiteraard wel op de faktuur. Maar aangezien ik ook zakelijke reis met de trein wil ik gewoon een uitdraai kunnen maken van mijn zakelijke reizen om te declareren.

Hallo Andre L! Welkom op het NS Forum. Na 48 uur worden de kosten in het MijnNS account verwerkt. Dit kan ook uitlopen naar 1-2 dagen. Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
Bekijk origineel

15 reacties

Edit
Reputatie 3
Badge
Is dat niet deze bug, dat u gewoon gratis reist buiten uw traject omdat het systeem te dom is ?

http://www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/01/foutje-gratis-reizen-op-ns-jaartrajectkaart

Lijkt me niet. Andre L heeft het over Traject Vrij, en die fout is er met Jaartraject. Wat overigens naar mijn idee nog steeds geen fout van 'het systeem' is, maar gewoon een kwestie van controleren door de conducteur (tenzij je de conducteur beschouwt als onderdeel van 'het systeem' 😉 ).
Nee ik zag het al 😃
Meestal duurt het een dag of 2 a 3 voordat de prijs zichtbaar wordt in MijnNS.

Het lijkt erop dat er eerst in een grote grabbelton gekeken moet worden wat er voor deze reis betaald moet worden

Hallo Andre L! Welkom op het NS Forum. Na 48 uur worden de kosten in het MijnNS account verwerkt. Dit kan ook uitlopen naar 1-2 dagen. Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
48 uur zijn toch 2 dagen ? Of bedoel je dat het 1-2 dagen kan uitlopen na de 48 uur ?

Staat een beetje raar zo.
48 uur zijn toch 2 dagen ? Of bedoel je dat het 1-2 dagen kan uitlopen na de 48 uur ?

Staat een beetje raar zo.

Na 48 uur kan het 1-2 dagen duren.
Ok dat staat er erg onduidelijk, had je beter kunnen zeggen dat het kan uitlopen naar 3-4 dagen, want 48 uur en 2 dagen is hetzelfde.

of dit kan daarna nog uitlopen met 1-2 dagen.

Helaas staat er nog steeds € 0,00 ook na weken, ik kan alleen op de factuur de kosten zien.
Zijn het reizen met de NS, met een andere vervoerder of een combinatie van beiden?
Zijn het reizen met de NS, met een andere vervoerder of een combinatie van beiden?
Zowel de NS en Arriva blijven op nul.
Hier nog even een voorbeeld uit mijn NS
Voor de duidelijkheid dit is (gedeeltelijk) buiten mijn traject

28-01-2015
11:15 Beek-Elsloo
12:58 Oisterwijk Aanvragen geld terug bij vertraging
NS
Traject Vrij (doorlopend) ?

Opmerking toevoegen
€ 0,00
Zakelijk Prive
28-01-2015
07:04 Geldermalsen
09:43 Beek-Elsloo Aanvragen geld terug bij vertraging
NS
Traject Vrij (doorlopend) ?

Opmerking toevoegen
€ 0,00
Zakelijk Prive
Ik heb met hetzelfde probleem te maken.

Ik heb een trajectvrij abonnement voor het traject Den Bosch - Tilburg. Op 12 januari jl ben ik naar Breda gereisd maar tot op de dag van vandaag, 5 februari, staat het bedrag op € 0,00. In december daarentegen was het wel binnen een aantal dagen zichtbaar.

Waarom is het voor de NS zo moeilijk om een echt antwoord te geven ? Ik heb gemaild over dit probleem en kreeg mijn faktuur toegestuurd, waar ik dus niet om vroeg. Ik heb gebeld met klantenservice en kreeg als antwoord dat dit niet werkte bij Traject vrij. toen ik zei dat het wel bij collega's werkte werd de verbinding verbroken (erg klant vriendelijk). Nu hier in het forum ook nog steeds geen antwoord of oplossing voor mijn probleem.
Beste Andre L,

Helaas kijken de moderators vaak niet naar een topic dat als beantwoord is bestempeld (Door een moderator). Als je antwoord wil zal je een nieuw topic moeten starten, je kan daarin ook vragen om dit topic weer als ontbeantwoord te laten markeren (Dit kunnen moderators doen).

Niet helemaal een mooie oplossing, beter zou zijn als het forum het toestaat dat de auteur van het topic zelf het topic weer als onbeantwoord kan markeren of een ander antwoord kan selecteren. Dit is al vaak verzocht maar de NS wil dit niet blijkbaar.

Reageer