beantwoord

Trajectvrij tussen Den Haag en Rotterdam Alexander

• 13 november 2018
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,

Ik wil graag een trajectvrij tussen Den Haag en Rotterdam Alexander. Soms stap ik op bij Den Haag Centraal, soms bij Den Haag HS. Stel ik neem een trajectvrij abonnement vanaf Den Haag Centraal. De reistijd is dan soms sneller via Gouda, soms sneller via Den Haag HS (Delft, Rotterdam Centraal). Kan ik met een Trajectvrij Den Haag Centraal - Rotterdam Alexander ook altijd zonder extra kosten opstappen op Den Haag HS?
icon

Beste antwoord door Momo 13 november 2018, 19:27

In mijn geval (traject De Vink - Delft) maakt het niet, maar wanneer je vanaf Den Haag een traject richting Rotterdam hebt zal het wel uitmaken.
Begint je traject op CS dan zal je wel zonder extra kosten kunnen in of uitchecken op HS, andersom niet, omdat vanaf HS 1 TE minder is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als de reisplanner aangeeft dat er een snellere optie is met een omweg via Gouda mag U via Gouda reizen (reisplanner bepaalt of dat wel of niet mag). Wat alleen niet mag is dan onderweg op een ander station bijv. Gouda uitstappen of onderbreken, in dat geval wordt de reis alsnog apart in rekening gebracht.

U kunt wel altijd opstappen op Den Haag HS aangezien dat op de kortste route ligt.
Badge +3
Ik begreep van @Momo dat er bij een Traject Vrij geen verschil wordt gemaakt tussen Den Haag CS en HS (je mag op CS gewoon door poortjes en ook uitchecken blijkbaar?)

Ik denk dat het een beetje aan je traject ligt, maar dan zou HS - Alexander misschien voldoen voor wat je wilt (mocht dat iets goedkoper zijn). Voor de rest, wat Tamzin zegt.
Reputatie 7
Badge +3
In mijn geval (traject De Vink - Delft) maakt het niet, maar wanneer je vanaf Den Haag een traject richting Rotterdam hebt zal het wel uitmaken.
Begint je traject op CS dan zal je wel zonder extra kosten kunnen in of uitchecken op HS, andersom niet, omdat vanaf HS 1 TE minder is.

Reageer