beantwoord

Trajectwijziging alsnog actieveren ( deel 2)

• 30 juni 2016
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Beste NS,

Ik heb op 13 april voor mijn zoon het traject gewijzigd ivm onze verhuis. Deze wijziging zou ingaan per 1 juni en doorlopen tot 1 september. Hier heb ik ook netjes een bevestiging van gekregen ( zie bijlage). Hij had een jaar- traject vrij van Hoorn naar Amsterdam Lelylaan en dit moest per ingang van 1 juni Halfweg- Amsterdam lelylaan worden.

Wij waren er ons niet van bewust dat dit geactiveerd moest worden. Dit is telefonisch niet meegedeeld en staat ook zeer onzichtbaar vermeld helemaal onder de mailbevestiging. Ik ben duidelijk niet de enige die dit niet heeft opgemerkt gezien de vele gevallen op dit Forum en op Facebook.

Enfin, ik kwam daar achter toen het oude maandbedrag van mijn rekening werd afgeschreven. Ik heb toen meteen de klantenservice gebeld en toen begon de ellende. Wij liepen tegen het probleem aan dat toevallig ook nog eens de OV chipkaart van mijn zoon kapot was en wij een tijdelijke kaart hadden gekregen in afwachting van de nieuwe. Met die tijdelijke kaart konden de medewerker niets beginnen en we moesten wachten tot de nieuwe binnenkwam. Dat is ook uitgelopen op een drama want uiteindelijk heb ik 3 keer opnieuw en kaart moeten aanvragen omdat de aanvraag niet goed verwerkt was en uiteindelijk is er ook nog iets misgegaan met de verzending, waardoor dit ontzettend lang heeft geduurd. Nu heb ik de kaart vrijdag ontvangen en zijn we meteen naar het station gegaan om de kaart te activeren. Helaas is dit niet gelukt waarop ik meteen weer contact heb gehad met een medewerker. Zij vertelde me dat er niets meer aan te doen is en dat het traject onveranderd blijft tot 1 september namelijk Hoorn- Amsterdam Lelylaan.

Dit slaat natuurlijk alles. Ik bedoel ik kan met een jaar -traject vrij maandelijks mijn traject aanpassen ( zie onder tekst op website)

Kan ik tussentijds mijn traject aanpassen?

Ja, u kunt uw traject maandelijks wijzigen. De wijziging dient in te gaan op dezelfde dag van de maand als waarop het abonnement ingaat. U kunt een aanpassing van traject tot twee weken voor de gewenste datum doorgeven via Mijn NS.

Ik kom er met de telefonische klantenservice niet uit, dus ik probeer het via dit forum. Hopelijk kunt u mij helpen het traject alsnog aan te passen en een coulante regeling te treffen voor de afgelopen maand.

Ik had deze al gepost en er was op gereageerd - maar verdere reactie blijft uit!
icon

Beste antwoord door Denice NS 30 juni 2016, 11:04

Hi Nathalie. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je zoveel problemen hebt gehad met het Traject Vrij abonnement van je zoon! De snelste weg naar een oplossing gaat via Twitter, Facebook of onze Livechat. Alle contactgegevens kan je hier vinden. Je mag mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens. Dit kan je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Het kan dan wel langer duren voordat het is opgelost.

EDIT: Inmiddels heb ik via een privébericht contact gehad met Nathalie en afspraken gemaakt met betrekking tot de extra kosten die ze nu maakt voor het abonnement van haar zoon. In dit soort situaties is de snelste weg naar een oplossing via Twitter, Facebook of onze Live Chat.
Bekijk origineel

6 reacties

Hi Nathalie. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je zoveel problemen hebt gehad met het Traject Vrij abonnement van je zoon! De snelste weg naar een oplossing gaat via Twitter, Facebook of onze Livechat. Alle contactgegevens kan je hier vinden. Je mag mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens. Dit kan je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Het kan dan wel langer duren voordat het is opgelost.

EDIT: Inmiddels heb ik via een privébericht contact gehad met Nathalie en afspraken gemaakt met betrekking tot de extra kosten die ze nu maakt voor het abonnement van haar zoon. In dit soort situaties is de snelste weg naar een oplossing via Twitter, Facebook of onze Live Chat.
Bericht verwijderd door moderator
Hoi Nathalie. Dit is geen privébericht maar een forumpost. Een privébericht stuur je door in dit topic op Denice NS haar naam te klikken, en dan 'Stuur bericht'.

Ik zorg nu dat deze informatie alsnog bij Denice komt, en haal de privégegevens weg uit je topicpost.
Slim om je gegevens zo open en bloot op een form te zetten
Een foutje kan gebeuren, Mariska. Het is inmiddels opgelost.
Ik heb mijn collega even een reminder gestuurd. Excuses voor het niet tijdig geven van een statusupdate.

Reageer