beantwoord

tussenjaar korting ex-student

• 2 maart 2015
  • 5 reacties
  • 723 Bekeken

Ik ben gestopt met mijn hbo studie. In september begin ik aan een nieuwe hbo studie. Ik heb dan nog 2,5 jaar recht op een studentenreisproduct. Deze heb ik namelijk vandaag stopgezet. Nu is het zo dat als je je studentenreisproduct stopzet, je een gratis dal voordeel abonnement kan krijgen. Ik wil dit alleen liever nadat mijn studentenreisproduct op is en ik dus nog 1,5 jaar naar school moet inzetten. Is dit op een bepaalde manier mogelijk of te regelen of geld het aanbod echt alleen nu?
icon

Beste antwoord door Leny NS 3 maart 2015, 08:29

Sasha, welkom op het forum. Dat is niet mogelijk. Wanneer je je studentenreisproduct stopzet, kan je binnen 3 maanden gebruik maken van dit aanbod. Daarna is de actiecode niet meer geldig. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Sasha, welkom op het forum. Dat is niet mogelijk. Wanneer je je studentenreisproduct stopzet, kan je binnen 3 maanden gebruik maken van dit aanbod. Daarna is de actiecode niet meer geldig. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'.
Ik wil even een stukje citeren uit een andere vraag op het forum omdat ik het niet helemaal begrijp. Ik hoop dat dit is toegestaan.

''
Theo schreef:
Ik ben tijdelijk voor een half jaar gestopt met studeren. Kan ik dan ook gebruik maken van het aanbod reizen met korting in de daluren totdat ik weer opnieuw ga studeren over een half jaar en kan ik dan als ik klaar ben met studeren nogmaals daarvan gebruik maken?

Thijs NS schreef:
Je kunt eenmaal gebruik maken van dit aanbod. Je kunt dat dus of dit halfjaar doen, of na beëindiging van je studie.

Gert-Jan G schreef::
Dat klopt niet. Wanneer je je studentenreisproduct tijdelijk stopzet laat NS de drie maanden geldigheid voor de 50 euro korting per direct ingaan. Of is dat inmiddels teruggedraaid zodat je na elke stop van het reisproduct kan kiezen of je de aanbieding gebruikt of niet en er dan uiteraard eenmaal gebruik van mag maken.

Leny NS schreef:
Wat jij schrijft klopt. Wanneer je je studentenreisproduct (tijdelijk) stopzet, heb je 3 maanden de tijd om gebruik te maken van de actiecode. Dat geeft Thijs ook aan. Je kan maar 1 x gebruik maken van dit aanbod. Dus of nu voor een half jaar of pas na zijn studie.
''

Ik heb dus nu tijdelijke (voor een halfjaar) mijn studentenreisproduct stopgezet. Zoals ik al aangaf ga ik in september weer beginnen, ik heb dan nog 2,5 jaar recht op een studentenreisproduct.
Graag wil ik het éénmalige gratis dal voordeel abonnement NA die 2.5 jaar inzetten en niet dus NIET nu. Is dit mogelijk, want er worden nu 2 verschillende dingen beweert...
Sorry voor een keer de vraag, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Alvast bedankt.
De code is slechts één keer geldig, dus je dient wel gelijk gebruik te maken van de actie Sasha123. Het antwoord dat Leny in jouw topic heeft gegeven is correct.
Badge +3
Dan is dit antwoord van Thijs dus onjuist.
Dan is dit antwoord van Thijs dus onjuist.

En deze reactie van Leny waarin ze het antwoord van Thijs bevestigt eveneens.

Reageer