beantwoord

U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.

• 27 maart 2015
  • 11 reacties
  • 5797 Bekeken

Wie herkent onderstaande foutmelding?

Selecteer ingangsdatum
U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.

Voer een datum in.

Ingangsdatum
?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 27 maart 2015, 18:02

Hallo Jhjbelt.

Dit betekent dat er al een abonnement op de OV-chipkaart staat. Je kunt deze melding ook krijgen als je al eerder een abonnement hebt aangevraagd, maar de aanvraag niet hebt afgerond. Kan je mij je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer doorgeven in een privebericht? Dan ga ik kijken wat de reden is waarom jij deze foutmelding krijgt. Je stuurt mij een privebericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'.

Groet, Marjan
Bekijk origineel

11 reacties

Hallo Jhjbelt.

Dit betekent dat er al een abonnement op de OV-chipkaart staat. Je kunt deze melding ook krijgen als je al eerder een abonnement hebt aangevraagd, maar de aanvraag niet hebt afgerond. Kan je mij je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer doorgeven in een privebericht? Dan ga ik kijken wat de reden is waarom jij deze foutmelding krijgt. Je stuurt mij een privebericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'.

Groet, Marjan
Dag Marjan,

Ik heb net als Jhjbelt deze foutmelding.

Zou je mij ook kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Sanne
Dag Marjan,

Ik heb net als Jhjbelt deze foutmelding.

Zou je mij ook kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Sanne

Goedemorgen Sanne! Welkom op het NS Forum. Ik zoek dit graag voor je uit. Je mag mij hiervoor een priv├ębericht sturen met je persoonlijke gegevens en je ov-chipkaartnummer.
Marjan zou ook reageren,
Daarnet een nieuwe kaart besteld (mijn zesde in een anderhalf jaar tijd).
Bij het bestellen komt er op het laatst een cryptische opmerking: Let op: Wanneer u abonnement op uw bestaande OV kaart wilt plaatsen wordt uw OV abonnement stopgezet, Dan dient u een nieuwe OV kaart aan te vragen (o.i.d.)
Ik heb nu hetzelfde probleem - Vanochtend wilde ik een nieuwe product betalen, heb de transactie afgebroken en wilde het nu opnieuw proberen. Toen kwam de foutmelding. Wat kan ik doen?
Hallo Dana. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze telefonische Klantenservice via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 of via Twitter. Zij zullen dit voor je uitzoeken en je verder helpen in het bestelproces!
Hallo, ik krijg ook deze foutmelding omdat ik mijn betaling niet kon afronden. Er staat nu genoeg geld op mijn rekening om de betaling te voldoen maar als ik inlog en naar Mijn Bestellingen ga dan zie ik daar de bestelling staan maar nergens hoe ik de betaling kan afronden.
Help! Ik moet voor 13.00 uur vandaag mijn reiskosten declareren.
Hallo, ik krijg ook deze foutmelding omdat ik mijn betaling niet kon afronden. Er staat nu genoeg geld op mijn rekening om de betaling te voldoen maar als ik inlog en naar Mijn Bestellingen ga dan zie ik daar de bestelling staan maar nergens hoe ik de betaling kan afronden.
Help! Ik moet voor 13.00 uur vandaag mijn reiskosten declareren.

Hallo kimvb8! Wat vervelend zeg! Heb je al contact gezocht met onze telefonische klantenservice 030 - 751 51 55 ? Zij kunnen jou hier verder meehelpen.
Kan het helaas niet online opgelost worden? Eigenlijk zou er een functie moeten komen waarbij iemand gewoon in zijn/haar account een betaling moet kunnen afronden. Ik zit op werk en moet nu even kijken of ik mag bellen van de baas.
is er een moderator aanwezig hier?
is er een moderator aanwezig hier?

Waarschijnlijk morgen ochtend weer. Maar als u een concrete vraag heeft is het slimmer om een nieuw topic te beginnen.

Reageer