Antwoord
uit/in-checkgemist dalvrij
L.S.,
Bij het omchecken van NS naar Blauwnet is het niet goed gegaan waardoor ik wel uitgecheckt was bij NS maar niet ingecheckt bij Blauwnet. Op de eindbestemming lukte het uitchecken bij Blauwnet wel. Via Uitcheck gemist heb ik € 5,40 teruggekregen van de €20 die er was afgeschreven. Ik heb echter een flex dalvrij abonnement en ik ben tijdens de overstap voor 16.00 uur in de Blauwnet trein gestapt. Kan ik €14,60 terugkrijgen en hoe kan ik dit regelen?
B.v.d., Johan
Beste antwoord door Tochjo
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.