beantwoord

Uitbetaling tegemoetkoming van EUR 100

  • 4 januari 2018
  • 16 reacties
  • 562 Bekeken

Ik heb een brief van NS ontvangen met de mededeling dat ik aanspraak maak op bovenstaand tegemoetkoming. Echter de bijgevoegd website van de NS waarin je gegevens moet doorgeven werkt niet? `Ik moet de nodige data voor 31 jan doorgeven.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 4 januari 2018, 13:07

Goedemiddag Emels, welkom op het NS Serviceforum.

Gaat het om deze website? Mag ik vragen waar je precies vastloopt?
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft alleen recht op deze honderd euro als u een jaarabonnement heeft om toeslagvrij op de ICDirect te mogen rijden. Als u dat niet bezit, is het zeker spam en is men er alleen maar op uit uw gegevens te pakken te krijgen.
Als het een brief van NS is, en u heeft dit abonnement, dan kan het wel kloppen, echter in dat geval werkt de website wel.

De NS link leidt u naar https://nscashback.actiesite-oxyma.nl///tegemoetkoming

Zie de link van Nooduitgang hieronder voor meer informatie.
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/uitbetaling-tegemoetkoming-van-100-43191
Goedemiddag Emels, welkom op het NS Serviceforum.

Gaat het om deze website? Mag ik vragen waar je precies vastloopt?
Goedemiddag Emels, welkom op het NS Serviceforum.

Gaat het om deze website? Mag ik vragen waar je precies vastloopt?



Hi Chiel, het betreft de volgende website; https://webformulier.ns.nl/cashback
Wil je het eens met mijn link proberen?
Wil je het eens met mijn link proberen?

Hi Chiel, Met jouw link is het mij wel gelukt. Vreemd dat er een foutieve website vermeld staat.
Wil je het eens met mijn link proberen?

Dank voor je hulp!
Ja, dat is inderdaad onhandig geweest. Fijn dat het nu is opgelost!
De NS link leidt u naar https://nscashback.actiesite-oxyma.nl///tegemoetkoming

Waarom staat dit webformulier niet gewoon op de server van NS.nl zelf?

actiesite-oxyma.nl leidt door naar een melding "Dit domein is gereserveerd bij Solvinity"
en dat kán aanleiding zijn, dat je moet oppassen om je gegevens in te vullen.
Beste,

ik ben al een aantal maanden in bezit van een ic direct haar abo en zag laats een nieuwsbericht over de €100 tegemoetkoming. Ik heb tot nu echter nog steeds geen brief ontvangen, enig idee hoe en wanneer ik het zou kunnen verwachten?

Bedankt!
Reputatie 7
Deze mails zullen, naar mijn verwachting, in batches verstuurd worden. Mocht je binnen twee weken nog geen reactie hebben ontvangen, wordt het zorgelijk. Welke maand is het ICD-abonnement besteld?
ik heb het op 21 oktober besteld
ik zie het net terug in mijn ongewenste email xcuus en bedankt!
Kan gebeuren. Fijn dat je het even laat weten!
Badge +3
In de mailings (per brief of e-mail) stond een verkeerde link https://webformulier.ns.nl/cashback

Dat moet dus https://webformulier.ns.nl/tegemoetkoming zijn en die is safe (want op de site van NS zelf).

Wellicht handig om die /cashback even te symlinken of redirecten naar /tegemoetkoming :? Dat is voor een website beheerder 30 seconden werk.
Goedemiddag Emels, welkom op het NS Serviceforum.

Gaat het om deze website? Mag ik vragen waar je precies vastloopt?


ik krijg bij deze URL momenteel het volgende probleem: ik kan wel de gegevens invoeren, maar zodra ik deze verzend, krijg ik weer het lege formulier (en niet de volgende stap). ik hoor graag van je Chiel.

Reageer