beantwoord

Uitchecken en weer inchecken met korting

• 21 december 2014
  • 7 reacties
  • 310 Bekeken

Beste NS,

Ik heb deze week een dal vrij abonnement gekocht. Omdat ik Enschede woon en in Amsterdam werk, wil ik vrijdag altijd richting Enschede. Echter wil ik het liefst de trein van 17.47 pakken! Hier heb ik dan natuurlijk geen korting, echter moet ik 20 minuten in Amersfoort wachten en dan is het dus 17.35. Ik mag dan toch wel uitchecken een bakje koffie drinken en dan weer inchecken? Dit lijkt mij niet verboden. Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door fransie43 21 december 2014, 13:12

Denk dat je 18.35 bedoelt en uiteraard kan je dan in Amf uitchecken om daarna weer in te checken voor het daltarief.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Denk dat je 18.35 bedoelt en uiteraard kan je dan in Amf uitchecken om daarna weer in te checken voor het daltarief.
Hey Fransie dit bedoel ik inderdaad. Bedankt voor de bevestiging
Waarom zou het verboden zijn om uit te checken en daarna weer in te checken om aan een nieuwe reis te beginnen?
Omdat ik dan wel vrij kan reizen! Als er geen tussenstop was waar ik niet kon uitchecken zou ik dus het volledige bedrag betalen. Nu betaal ik alleen tot Amersfoort. Voor mij komt het dus goed uit
Precies. Maak daar gebruik van, het is toegestaan.
Reputatie 4
Badge
En je hoeft niet eens koffie te drinken, tarief omchecken kan vaak al zodra de trein ergens een minuut of 2 stil staat.
Hallo Jack123, Zoals Fransie43 al aangeeft is het gewoon toegestaan om uit te checken en weer ik te checken, zodat je vrij kunt reizen met je Dal Vrij abonnement. Groet, Marjan

Reageer