beantwoord

Uitleg website over duur van een maandabonnement

Reputatie 4
Badge
Bij alle maandabonnementen op de website lijkt een zin te staan die niet klopt. Er wordt een voorbeeld gegeven als een abonnement ingaat op de 18e. Volgens mij is deze dan geldig tot en met de 17e van de volgende maand en niet de 19e zoals bij de onderstaande maand abonnementen is vermeld.

Altijd Voordeel Maand
"Het Altijd Voordeel abonnement is een maand geldig. Start het abonnement bijvoorbeeld op de 18e van de maand? Dan is hij geldig tot en met de 19e dag van de daarop volgende maand."

Altijd Vrij Maand
"Het Altijd Vrij abonnement is een maand geldig. Start het abonnement bijvoorbeeld op de 18e van de maand? Dan is hij geldig tot en met de 19e dag van de daarop volgende maand."

Traject Vrij Maand
"Het Traject Vrij abonnement is een maand geldig. Start het abonnement bijvoorbeeld op de 18e van de maand? Dan is hij geldig tot en met de 19e dag van de daarop volgende maand."

Grensabonnement Maand
"Het Grensabonnement Maand is een maand geldig. Start het abonnement bijvoorbeeld op de 18e van de maand? Dan is hij geldig tot en met de 19e dag van de daarop volgende maand."
icon

Beste antwoord door theofiel 29 september 2015, 16:47

Sivan heeft de foute informatie inderdaad gisteren laten corrigeren.
Mooi dat dat zo razendsnel kon, ik hoop dat met andere fouten op de website nu ook wat meer haast gemaakt gaat worden.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste kamcon,

Zoals ik het zie is de informatie wel juist. Ik kijk bijvoorbeeld bij het Altijd Voordeel Maand abonnement en daar staat het volgende:

Het Altijd Voordeel abonnement is een maand geldig. Start het abonnement bijvoorbeeld op de 18e van de maand? Dan is hij geldig tot en met de 17e dag van de daarop volgende maand.
Sivan heeft de foute informatie inderdaad gisteren laten corrigeren.
Mooi dat dat zo razendsnel kon, ik hoop dat met andere fouten op de website nu ook wat meer haast gemaakt gaat worden.
Reputatie 4
Badge
Beste Brian,

Het staat bij b.v. het Altijd Vrij Maand nog steeds verkeerd.

Hierbij dan alsnog het verzoek om even alle 4 de maand abonnementen langs te lopen om deze eventueel te corrigeren.
Ga ik direct doorgeven!
Reputatie 4
Badge
Het staat nu wel goed.

Reageer