beantwoord

Uitstel factuur betaling

• 4 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 825 Bekeken

Hallo,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om uitstel van betaling aan te vragen voor een nieuw ontvangen factuur?
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 oktober 2018, 10:59

Het is niet mogelijk om uitstel te krijgen. Maar als de incasso mislukt, dan is er nog geen nood aan de man. U krijgt dan van NS eerst een AcceptEmail, waarin staat hoe u het bedrag alsnog kunt voldoen met behulp van internetbankieren. Als u die niet binnen een week betaalt, dan krijgt u een papieren acceptgiro thuisgestuurd om het bedrag alsnog binnen twee weken te voldoen. Betaalt u op een van deze manieren, dan zijn er geen bijkomende kosten. Het abonnement zal blijven werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Het is niet mogelijk om uitstel te krijgen. Maar als de incasso mislukt, dan is er nog geen nood aan de man. U krijgt dan van NS eerst een AcceptEmail, waarin staat hoe u het bedrag alsnog kunt voldoen met behulp van internetbankieren. Als u die niet binnen een week betaalt, dan krijgt u een papieren acceptgiro thuisgestuurd om het bedrag alsnog binnen twee weken te voldoen. Betaalt u op een van deze manieren, dan zijn er geen bijkomende kosten. Het abonnement zal blijven werken.
Ik heb inderdaad wel een acceptmail gekregen dat ik het via internetbankieren kan voldoen alleen krijg ik nu gelijk een mail dat ik nog een week heb om te betalen en anders het uit handen word gegeven aan een incassobureau dus die extra 2 weken die je nog hebt na een thuisgestuurde acceptgiro is dus niet helemaal correct! Of zie ik dit verkeerd?
Hoi Quinten00,

Ik snap dat dit je verwart. Normaal gesproken wordt er 14 dagen na de vervaldatum van de oorspronkelijke incasso een acceptgiro naar je toegestuurd. Je hebt dan 2 weken om deze te betalen. Ik raad je aan om het via onze klantenservice voor de zekerheid na te vragen. Ik kan namelijk geen uitspraken doen over jouw situatie omdat ik nu niet mee kan kijken in je gegevens. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer