beantwoord

Uitstellen verlenging abonnement ref: 3372780

• 7 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

MIjn NS abo, wordt automatisch verlengd. Hiervoor wordt er omstreeks 12 oktober geld van mijn rekening afgeschreven. Is het ook mogelijk om deze afschrijving een maand uit te stellen?

Evt. zou het abonnement dat ook een maand later in kunnen gaan.

Met vriendelijke groet,

S. Jansen
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 oktober 2015, 12:43

Dat lijkt me niet.
Als je wat eerder was geweest, had je je abonnement op kunnen zeggen en een maand later een nieuw abonnement kunnen laten ingaan (tenzij het om een Voordeelurenabonnement gaat).
Bekijk origineel

6 reacties

Dat lijkt me niet.
Als je wat eerder was geweest, had je je abonnement op kunnen zeggen en een maand later een nieuw abonnement kunnen laten ingaan (tenzij het om een Voordeelurenabonnement gaat).
Hallo SteffanJ1987,

Het is helaas niet mogelijk om de afschrijving een maand uit te stellen. De info van De Luchtmacht 2 is correct.
Hallo,

Bedankt voor de reactie. Het gaat hier om een voordeelurenabonnement. Ik verwacht dat ik medio oktober geen geld op mijn rekening heb, dus dat de NS het niet af kan schrijven.
Badge +3
Als er bij de incasso onvoldoende geld op de rekening staat, stuurt NS een acceptgiro om het bedrag alsnog te voldoen.
Als er bij de incasso onvoldoende geld op de rekening staat, stuurt NS een acceptgiro om het bedrag alsnog te voldoen.

Thanks! Dan betaal ik 'm later 🙂
Reputatie 1
Badge
Let dan wel op dat je adres correct is-EN dat je dan stipt zelf betaalt-anders gaat onverbiddelijk de incasso in werking. Dit is overigens gangbare standaardprocedure voor elke onbetaalde vordering in NL.

Reageer