beantwoord

Upgraden van Altijd Voordeel naar Traject Vrij onmogelijk??

• 29 april 2017
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Ik sinds kort het Altijd Voordeel abonnement voor een jaar laten ingaan. Ik zou misschien wel een Traject Vrij abonnement willen, maar wat mij is opgevallen is dat ik deze melding steeds krijg in Mijn NS: "Optie niet beschikbaar. U heeft al een aanvraag of wijziging lopen. Haal deze eerst op bij de kaartautomaat." Ik ben al paar keer naar de kaartautomaat geweest. Maar het lijkt erop dat in jullie systeem steeds is gaan blijven hangen waardoor ik dan niet kan upgraden. Ik denk ook dat het huidige systeem nogal faalt en dat jullie dan niet met meerdere systemen werken. Als ik zou gaan willen en indien het misschien ook mogelijk is zou ik mijn abonnement toch wel kunnen upgraden van Altijd Voordeel naar Traject Vrij?! Ik vraag mij af of er ook andere forumleden er last van hebben en wat er aan te doen is om de service te verbeteren?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 29 april 2017, 13:34

Dank je wel voor je bericht! Ik heb het voor je nagekeken in het systeem.

Ik zie dat je abonnement een paar dagen geleden is ingegaan op een nieuwe OV-chipkaart. Het systeem heeft dit nog niet compleet verwerkt en denkt dat je nog een bestelling moet ophalen. Dat is niet het geval. Ik raad je aan volgende week nog eens te proberen een wijziging door te voeren. Dan zal het wel moet lukken.

Voor meelezers: Heb je ook een probleem bij het wijzigen van je abonnement? Neem dan contact op met ons. Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of via 030-7515155.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Rhido NL!

Balen dat de wijziging naar een Traject Vrij niet lukt. Je kunt uiteraard een Altijd Voordeel upgraden naar een Traject Vrij. Ik kijk graag voor je na of ik iets zie dat is blijven hangen of op een ander manier je tegenwerkt bij deze aanvraag.

Heb je voor mij je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer in een privébericht? Dat stuur je door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.
Dank je wel voor je bericht! Ik heb het voor je nagekeken in het systeem.

Ik zie dat je abonnement een paar dagen geleden is ingegaan op een nieuwe OV-chipkaart. Het systeem heeft dit nog niet compleet verwerkt en denkt dat je nog een bestelling moet ophalen. Dat is niet het geval. Ik raad je aan volgende week nog eens te proberen een wijziging door te voeren. Dan zal het wel moet lukken.

Voor meelezers: Heb je ook een probleem bij het wijzigen van je abonnement? Neem dan contact op met ons. Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of via 030-7515155.
Na ongeveer een week wachten kan dit kennelijk nog steeds niet.
Oh nee, Rhido NL 😞

Ik heb je een privébericht gestuurd.
Dank je wel voor je bericht, Rhido NL. Ik heb intern een melding doorgezet naar de IT-afdeling om deze fout in je kaart op te lossen. Je krijgt hier binnen 4 weken bericht over.
is prima

Reageer