Beste antwoord door Wouter NS
Dank je wel voor je bericht! Ik heb het voor je nagekeken in het systeem.
Ik zie dat je abonnement een paar dagen geleden is ingegaan op een nieuwe OV-chipkaart. Het systeem heeft dit nog niet compleet verwerkt en denkt dat je nog een bestelling moet ophalen. Dat is niet het geval. Ik raad je aan volgende week nog eens te proberen een wijziging door te voeren. Dan zal het wel moet lukken.
Voor meelezers: Heb je ook een probleem bij het wijzigen van je abonnement? Neem dan contact op met ons. Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of via 030-7515155.
Bekijk origineel
Ik zie dat je abonnement een paar dagen geleden is ingegaan op een nieuwe OV-chipkaart. Het systeem heeft dit nog niet compleet verwerkt en denkt dat je nog een bestelling moet ophalen. Dat is niet het geval. Ik raad je aan volgende week nog eens te proberen een wijziging door te voeren. Dan zal het wel moet lukken.
Voor meelezers: Heb je ook een probleem bij het wijzigen van je abonnement? Neem dan contact op met ons. Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of via 030-7515155.