beantwoord

Uw maandabonnement loopt af – verleng eenvoudig via Mijn NS

  • 30 april 2019
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Ik ontvang maandelijks een email om gemakkelijk mijn abonnement te verlengen. Als ik op Abonnement Verlengen klik, kan ik mijn abonnement NIET met een maand verlengen, maar moet ik alsnog het hele abonnement trajectaanvraag door en alles opnieuw invoeren. Doe ik iets verkeerd?

Geachte mevrouw Peter,

Uw Traject Vrij maandabonnement loopt op 27/04/2019 automatisch af. Als u geen gebruik meer wilt maken van uw abonnement hoeft u niets te doen.

Verlengen
Wilt u ook de komende maand gebruik maken van uw abonnement? Tot 27/04/2019 kunt u uw abonnement gemakkelijk en snel met 1 maand verlengen via Mijn NS. U hoeft uw gegevens niet opnieuw in te vullen. [img]https://ci3.googleusercontent.com/proxy/mo7BnMLsQamZ8piXmIRPw6hvus1B1k_-C0X_JH4YYgRyNILd2yBjeczyRHrmDXx8AFozE9MhhRnMkCrHYf4MwDUQc2yiAl90h24F=s0-d-e1-ft#http://pub.ns.nl/public/image_oa8RlPvyojKw2oHAumWw_Q.png[/img] Let op: Deze link is geldig tot 27/04/2019. Wilt u hierna alsnog verlengen, of wilt u een ander abonnement bestellen? Kijk dan op ns.nl/abonnementen.

Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op de NS Community of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.


Met vriendelijke groet,
https://ci5.googleusercontent.com/proxy/qtNkB6kRmLmXixME-WEy8GpsBrsjofABWV_IVI60mB7xf0ld7kFx5HdtOviJqU75Dmhr42m0LQ-HyNRRWVlN2MTyKf-x7pDGF2eD=s0-d-e1-ft#http://pub.ns.nl/public/image_OXVN1XkX49feKgG2BWxjkw.jpg

Tjalling Smit
Directeur Commercie
icon

Beste antwoord door Emma NS 30 april 2019, 18:23

Ik kan je gerust stellen, jij doet echt helemaal niks verkeerd! Helaas is dit een foutje in ons systeem! Mijn excuses hiervoor.

Je dient inderdaad elke maand het abonnement opnieuw te bestellen via onze website.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik kan je gerust stellen, jij doet echt helemaal niks verkeerd! Helaas is dit een foutje in ons systeem! Mijn excuses hiervoor.

Je dient inderdaad elke maand het abonnement opnieuw te bestellen via onze website.
Reputatie 7
Badge +3
Wat is het foutje? Dat de tekst in de e-mail niet klopt of dat je je abonnement niet kunt verlengen, maar echt opnieuw moet bestellen?
Badge +3
Het verlengen met een maand vanuit Mijn NS (met je gegevens al ingevuld) werkt al enkele maanden niet. Je moet dus de hele molen door alsof het een nieuw abonnement is.
Reputatie 7
Badge +3
Handig ...

(en blijkbaar ook weer lekker vlot opgelost 🙂 )

Reageer