beantwoord

V.D.U kaart

• 8 november 2019
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

hallo. 

mijn vraag is er komen nieuwe regels in 2021 voor de houders van VDU kaart deze mogen niet meer reizen met korting in de middagspits  .

als ik nu incheck voor 6.30   of voor 16.00  mag ik de reis dan nog afmaken ??? zo als dit nu is.

verder zo ik graag willen weten hoe is het met mensen die  nu gebruik maken van keuzekaarten (60+)

maar nog geen 65 jaar zijn. als de leeftijds grens naar 65 jaar gaat.???? .

verder vindt het alleen maar verslechteringen voor houder van een vdu  ook dat je niet meer mag reizen met korting de hele dag in juli en augustus.

dus het wordt voor veel mensen minder reizen met de trein denk ik.

icon

Beste antwoord door Momo 8 november 2019, 15:10

Neem voor het sticky topic er wel even de tijd want dat telt veel reacties en voor het antwoord moet je wel even zoeken. De gelinkte pagina biedt wel veel directe info.

Toch even kort antwoord op uw vragen

als ik nu incheck voor 6.30   of voor 16.00  mag ik de reis dan nog afmaken ??? zo als dit nu is.   - Ja, dat mag. De inchecktijd is geldt.

verder zo ik graag willen weten hoe is het met mensen die  nu gebruik maken van keuzekaarten (60+)maar nog geen 65 jaar zijn. als de leeftijds grens naar 65 jaar gaat.???? .  - Iedereen die nu 60+ is en al Keuzedagen heeft kan deze behouden.  Ik zie nergens een leeftijdsgrens van 65 staan. Iedereen die nu voor het ingaan van deze maatregel geen Keuzedagen heeft kan deze vanaf 2021 niet meer aanschaffen, maar kan dan wel Flexdagen kopen.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag peter5.

Al deze vragen worden beantwoord in de ‘vraag en antwoord’ van het sticky topic over de wijzigingen en op de speciale website die je hierover ook kunt raadplegen. Ik wil je adviseren om daar eerst een kijkje te nemen. Mocht je daarna nog steeds vragen hebben, dan kun je deze het beste stellen in het gelinkte sticky topic.

Reputatie 7
Badge +3

Neem voor het sticky topic er wel even de tijd want dat telt veel reacties en voor het antwoord moet je wel even zoeken. De gelinkte pagina biedt wel veel directe info.

Toch even kort antwoord op uw vragen

als ik nu incheck voor 6.30   of voor 16.00  mag ik de reis dan nog afmaken ??? zo als dit nu is.   - Ja, dat mag. De inchecktijd is geldt.

verder zo ik graag willen weten hoe is het met mensen die  nu gebruik maken van keuzekaarten (60+)maar nog geen 65 jaar zijn. als de leeftijds grens naar 65 jaar gaat.???? .  - Iedereen die nu 60+ is en al Keuzedagen heeft kan deze behouden.  Ik zie nergens een leeftijdsgrens van 65 staan. Iedereen die nu voor het ingaan van deze maatregel geen Keuzedagen heeft kan deze vanaf 2021 niet meer aanschaffen, maar kan dan wel Flexdagen kopen.

Reputatie 5

In mijn ogen is dat topic geen topic meer voor vragen en opmerkingen maar vooral van onvrede van een selecte groep. De vragen en opmerkingen worden volledig ondergesneeuwd en dit topic zou gesplitst moeten worden om het overzichtelijk te houden zoals ik in het bewuste topic al stelde.

Onvrede mag geuit worden maar hoort niet in dit algemene topic betreffende abonnementen thuis

Reageer