beantwoord

Van anoniem naar persoonlijke ov jaarkaart incl daluren

• 15 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Beste,

Graag wil ik van de dal uren kaart aanbieding ad 29 EUR gebruikmaken. Ik heb een anonieme ov jaarkaart (met saldo erop), hoe kan ik deze aanbieding gebruiken.

Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Arthur

Nb. tot nu toe is de communicatie niet soepel. Toen ik de gegevens van mijn kaart af wilde lezen werd ik via de site naar het NS Station gestuurd (natuurlijk mn eigen fout!) waar een medewerker vertelde dat dit alleen voor persoonlijke kaarten gold en hij er 'verder ook niets van wist, dit gaat buiten mij om'.
Nu ik een daluren abonnement wil, helpt de site me niet direct, helpt de virtuele assistent me (aangezien een persoonlijke niet beschikbaar is) enkel aan een doorverwijzing omdat de persoonlijke assistent er niet is en moet ik alsnog persoonlijke gegevens achterlaten om een vraag te stellen op een forum aangezien ik niet ook nog ns eea via een telefoon (antwoordapparaat?) wil regelen.
Het zal jullie vast ook pijn doen en spijten. Vraag is wat er aan gebeurd dit beter te doen.
icon

Beste antwoord door Loes 15 oktober 2015, 14:37

U kunt bij de Dal Voordeel aanvraag aangeven dat u nog geen persoonlijke OV hebt. Die krijgt u er dan bij. Het saldo van de anonieme kaart kan tot 30 euro kosteloos volgens mij worden overgezet via een loket naar uw nieuwe kaart. De anonieme kaart kunt u nog gebruiken voor vrienden voor Samenreiskorting.
Bekijk origineel

1 reactie

U kunt bij de Dal Voordeel aanvraag aangeven dat u nog geen persoonlijke OV hebt. Die krijgt u er dan bij. Het saldo van de anonieme kaart kan tot 30 euro kosteloos volgens mij worden overgezet via een loket naar uw nieuwe kaart. De anonieme kaart kunt u nog gebruiken voor vrienden voor Samenreiskorting.

Reageer