Van Dal Voordeel abonnement naar OV studentenkaart

• 9 juli 2014
  • 3 reacties
  • 556 Bekeken

Mijn Dal Voordeel abonnement wordt automatisch verlengd op 18 augustus. Vanaf 1 September kan ik overgaan naar een OV studentenkaart. Hoe moet ik het wijzigen en krijg ik restitutie van mijn ongebruikte abonnement ?

3 reacties

Hallo Toverfee,

Welkom op het NS serviceforum. Een abonnement van NS staat altijd los van het studentenreisrecht. Je kan bij ons je Dalvoordeel abonnement stopzetten, je krijgt dan restitutie over de maanden dat je het abonnement niet gebruikt hebt. In dit geval zal dat 11 maanden zijn. Zou je in een privebericht je gegevens + kaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik het abonnement stopzetten.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'abonnementen'.
Nowadays i have a Dal vrij abonement, over 2 weeks i get my OV student card, can i stop my dal vrij abonement than?
I start with dal vrij on 8 september 2014, and i really did not know that this abonement u can stop only after u use it for 1 year.
How can i avoid the situation that i pay every month for nothing because than i have another rights?
I have answered your question in this topic, Kseniya. I am looking forward to receiving your message.

Reageer