beantwoord

van MBO naar HBO

• 3 juni 2015
  • 3 reacties
  • 6515 Bekeken

Ik ben net afgestudeerd op een MBO opleiding en ga volgend schooljaar een HBO opleiding doen.
moet ik eerst mijn studenten-OV opzeggen en vervolgens weer aanvragen, of kan ik dit overbruggen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 3 juni 2015, 16:38

Hallo johanan. Welkom op het NS serviceforum. Voor informatie over het studentenreisproduct kan je contact opnemen met DUO.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum abonnementen verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Bekijk origineel

3 reacties

Kan me vergissen blijft die niet gewoon doorlopen? Tenzij u stopt met een opleiding waar u recht op OV heeft, dan zou u hem moeten opzeggen.
Badge +3
Je kunt de periode tussen mbo en hbo overbruggen, als deze periode maximaal vier maanden duurt. Je houdt dan het studentenreisproduct. Zie deze pagina of neem contact op met DUO; het studentenreisproduct is namelijk een product dat zij aanbieden, en niet NS.
Hallo johanan. Welkom op het NS serviceforum. Voor informatie over het studentenreisproduct kan je contact opnemen met DUO.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum abonnementen verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.

Reageer