beantwoord

Van ns flex basis weer terug naar dal vrij

• 26 maart 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Op dit moment maak ik sinds drie maanden gebruik an een dalvrij jaarabonnement met 65+ korting. Gezien het Corona virus wil ik dit abonnement omzetten naar ns flex basis, zodat ik geen kosten heb.  Geen probleem. Mijn vraag is kan ik over enige tijd weer terug naar het  klassieke dalvrij jaarabonnement met 65+ korting? NS flex dalvrij heeft nog geen 65+ korting; dus geen optie

icon

Beste antwoord door loklok8 26 maart 2020, 13:02

Dat is zeker mogelijk. De wijzigingsperiode is normaal gesproken 1 maand, maar bij een upgrade is de klantenservice coulant daarin en kan het dus eerder omgezet worden naar een duurder abonnement.

Als alternatief kunt u ook een nieuw abonnement bestellen met een nieuwe kaart en uw huidige kaart als back-up gebruiken.

U kunt uw huidige jaarabonnement op elk moment omzetten naar NS Flex. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge

Dat is zeker mogelijk. De wijzigingsperiode is normaal gesproken 1 maand, maar bij een upgrade is de klantenservice coulant daarin en kan het dus eerder omgezet worden naar een duurder abonnement.

Als alternatief kunt u ook een nieuw abonnement bestellen met een nieuwe kaart en uw huidige kaart als back-up gebruiken.

U kunt uw huidige jaarabonnement op elk moment omzetten naar NS Flex. 

Badge

Hoi Dedadi, welkom op de NS Community. 

Binnen NS Flex is het Dal Vrij abonnement ook beschikbaar, maar op dit moment inderdaad nog niet voor het gereduceerde 65+ tarief. NS Flex is nog in ontwikkeling en er zal ook iets voor 65+ komen, maar in welke vormen is nog niet helemaal duidelijk. Uiteraard is het mogelijk om NS Flex weer volledig te laten beëindigen en het  klassieke Dal Vrij abonnement opnieuw te bestellen. Het advies van loklok8 over de back-up kaart kan ook zeker interessant zijn. 

Reageer