beantwoord

van rekening rijden naar automatiach opladen

  • 12 mei 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik wil rekeningrijden uitzetten en gewoon weer automatisch opladen aanzetten. Hoe doe ik dit? Ik heb al meermaals automatisch opladen op mijn kaart gezet maar hij staat nog steeds op rekening rijden.

icon

Beste antwoord door Tochjo 12 mei 2021, 07:58

U moet even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om NS Flex (wat zorgt voor het reizen op rekening) te beëindigen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het beëindigen van NS Flex dit product nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders blijft u op rekening reizen.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U moet even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om NS Flex (wat zorgt voor het reizen op rekening) te beëindigen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het beëindigen van NS Flex dit product nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders blijft u op rekening reizen.

Welkom op onze NS Community, Roms020! Wat Tochjo zegt klopt. Je kan na dit proces automatisch saldo laden aanvragen bij OV-chipkaart.

Reageer