beantwoord

van studentenreisproduct naar gratis dal uren abonnement?

• 26 januari 2017
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Ik heb nog 6 maanden studentenreisproduct over, maar wil dit graag 'opsparen' voor als ik stage ga lopen. Ik ben op dit moment wel ingeschreven op de Universiteit omdat ik nog 1 vak volg. het opsparen heb ik al 1 x eerder gedaan voor vijf maanden, omdat ik toen ging reizen. hierdoor kan ik volgens mij geen gratis daluren abonnement meer aanvragen, omdat onbewust die eerste 3 maanden zonder reisproduct zijn ingegaan. klopt dit? Is er geen andere manier om nu nog aan een gratis dalurenabonnement te komen? Of in elk geval aan een korting, zodat ik door dit foutje geen 50 euro korting 'misloop'? En weet hiernaast ook nog iemand of ik ook ergens kan vinden of het opsparen van studentenreisproduct wel kan? Ik las nu weer ergens dat je enkel kunt kiezen uit vergoeding of het gebruik van het product zelf.

hopelijk kan iemand mij helpen! Ik probeer duo al tijden te bellen maar de wachtrij is super lang.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2017, 17:21

Hallo eva2811 en welkom op het NS Serviceforum. Heel begrijpelijk dat je jouw studentenkorting wilt gebruiken als je daadwerkelijk klaar bent met je studentenreisproduct van DUO.

Zoals je aangeeft wordt de kortingscode voor de 'Exstudentenkorting' na 48 uur aangeboden zodra je jouw studentenreisproduct stopzet. Deze code is voor drie maanden geldig. In jouw beschrijving geef je aan dat je eerder jouw studentenreisproduct hebt stopgezet, dit zal dan ook het moment zijn geweest dat de kortingscode is aangeleverd.

Wat je mag doen is ons contacteren via Facebook of Twitter, waarbij we vragen om een screenshot van jouw MijnDUO pagina (waaruit blijkt wanneer je als laatst jouw studentenreisproduct hebt stopgezet) en jouw persoonsgegevens. Hier kunnen we kijken of wij voor jou nog iets kunnen betekenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo eva2811 en welkom op het NS Serviceforum. Heel begrijpelijk dat je jouw studentenkorting wilt gebruiken als je daadwerkelijk klaar bent met je studentenreisproduct van DUO.

Zoals je aangeeft wordt de kortingscode voor de 'Exstudentenkorting' na 48 uur aangeboden zodra je jouw studentenreisproduct stopzet. Deze code is voor drie maanden geldig. In jouw beschrijving geef je aan dat je eerder jouw studentenreisproduct hebt stopgezet, dit zal dan ook het moment zijn geweest dat de kortingscode is aangeleverd.

Wat je mag doen is ons contacteren via Facebook of Twitter, waarbij we vragen om een screenshot van jouw MijnDUO pagina (waaruit blijkt wanneer je als laatst jouw studentenreisproduct hebt stopgezet) en jouw persoonsgegevens. Hier kunnen we kijken of wij voor jou nog iets kunnen betekenen.

Reageer