beantwoord

Van Traject Vrij naar Dal Vrij?

Hoi iedereen,

Ik zit tot April 2019 vast aan een Traject Vrij abonnement. Nu is mijn persoonlijke
situatie onverwacht zo erg veranderd dat ik dit abonnement letterlijk niet meer
kan betalen. Ik heb net de klantenservice gebeld om te vragen of er niet toch
een mogelijkheid bestaat het Traject Vrij abonnement te wijzigen naar een Dal
Vrij abonnement. Maar ze zeiden gewoon ‘het kan niet’. Ik ben me natuurlijk
ervan bewust dat ik een contract met de NS heb ondertekend en toen ik dat deed
leek dat ook een goed idee. Maar het brengt me nu in de problemen en ik vraag
me af of er niet toch een oplossing bestaat?

Elke tip is welkom.

Alvast bedankt en groeten
Jenny
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 januari 2019, 15:33

Via een privébericht heeft JennyWitty mij laten weten dat het is gelukt met overstappen. Het is dus opgelost.

Bekijk origineel

7 reacties

Via een privébericht heeft JennyWitty mij laten weten dat het is gelukt met overstappen. Het is dus opgelost.
Ik kan persoonlijk geen update geven over deze case aangezien Erryt hier mee bezig is. Erryt is momenteel afwezig en zal het begin januari verder oppakken 🙂
Badge +3
Een overstap naar NS Flex-abonnement lijkt me een mogelijke oplossing.
Hallo JennyWitty en welkom bij de NS Community,

Je kan wel het traject wijzigen in het eerste jaar. Ik wil je ook nog vragen om mij een privébericht te sturen. Ik kijk graag voor je na wat er nog mogelijk is. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.

Ik ben net trouwens ook dit tegen gekomen. 'Productvoorwaarden abonnementen voor Consumenten' pagina 3. Hmm..
Dit is een uitstekend idee! Van harte bedankt! 😍
Reputatie 7
Omdat je inderdaad aan een contract vastzit, is downgraden niet mogelijk. Een optie zou zijn om je traject te veranderen naar het goedkoopste ( Sliedrecht- Hardinxveld Blauwe Zoom) wat je €29.10 per maand kost. Daar zou je naast nog een Dal vrij abonnement bij kunnen afsluiten. Of dit voordeliger is als je huidige abonnement, weet ik niet, dat ligt er aan wat je nu betaald 😉

Reageer