beantwoord

Van Weekend vrij naar Dalvrij naar studentenov

• 29 maart 2018
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb sinds 06-10 een weekend vrij abonnement. Dit zou ik graag upgraden naar een dalvrij abonnement. Echter begin ik in september met studeren, en zal ik dus niks hebben aan de resterende 2 maanden die ik betaal voor het dalvrij abonnement. Is het mogelijk om deze te cancellen in het eerste contractjaar? Overigens ben ik van plan om na het beƫindigen van het dalvrij abonnement, weer een (nieuw) weekend vrij abonnement te nemen aangezien ik in het weekend ook moet reizen. Ik heb soortgelijke topics gezien, maar zou graag advies willen over mijn eigen situatie.
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 maart 2018, 20:54

Reizigers die gebruik gaan maken van een Studenten OV mogen altijd rekenen op coulance van onze kant. In dat geval mag het abonnement binnen het eerste jaar worden opgezegd.
Bekijk origineel

3 reacties

Reizigers die gebruik gaan maken van een Studenten OV mogen altijd rekenen op coulance van onze kant. In dat geval mag het abonnement binnen het eerste jaar worden opgezegd.
Bedankt !
Dat is een interessante uitspraak, laten we die even bookmarken, tot op heden kwamen we niet veel verder dan 'je kunt het proberen' voor zover ik weet 😃

Reageer